חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נעלה – הולך ומוסיף

טקס הדלקת נרות חנוכה חגיגי התקיים בבית הספר נעלה בבית"ר עלית, בנוכחות הרב זמיר כהן שליט"א וסגן ראש העיר הרב יהודה עוביידי

במהלך הטקס נערך גמר חידון הלכות חנוכה ייחודי שהתקיים בבית הספר לאורך השבועות האחרונים

טקס חנוכה חגיגי התקיים השבוע בתיכון הטכנולוגי לבנים "נעלה", של עמותת תימורה בבית"ר עלית, בהשתתפות כ 50 תלמידי כיתות י-י"ב שהגיעו עם בני משפחותיהם.

את הטקס כיבד בנוכחותו הרה"ג הרב זמיר כהן שליט"א, אשר דיבר ללב הנערים וההורים בנקודה של "הולך ומוסיף" והסביר את החשיבות הרבה שיש בעשייה חיובית, בכל הקשור ליהדות ושהעיקר זה להרבות באור גדול. כמו כן השתתף באירוע הרב יהודה עוביידי, סגן ראש עיריית בית"ר עלית וכובד בהדלקת הנר יחד עם הרב אבי אביטן, מנהל ביה"ס
והרב אלימלך פופר מפקח משרד החינוך.

במהלך הטקס נערך אירוע מרגש של גמר חידון החנוכה שהתקיים בשבועות האחרונים בין תלמידי בית הספר. התלמידים מכל השכבות עמלו במשך חודשיים על לימוד הלכות חנוכה יחד עם המחנכים שלהם. לקראת החידון התקיימו שלושה מבחנים והתלמידים עם הממוצע הכי גבוה עברו לשלב הגמר. חתן חידון חנוכה הוא ישראל ריניץ מכיתה יב. סגן ראשון הוא יצחק יגן מכיתה יא וסגן שני אביתר אברהמי מכיתה י'.

 

הדלקת הנרות עם ממ וסגן ראש עירית ביתר עילית הרב יהודה עוביידי. צילום יוסי שוואב

 

בנוסף, זכו ההורים לשמוע ביצועים של שלושה שירים בביצוע מיוחד של מחנך ותלמיד. בסוף הערב המרגש חולקו תעודות סיום השתתפות בקורס תלת מימד לתלמידי כיתה י'.

הרב אבי אביטן, מנהל נעלה: "תיכון נעלה הוא חלק מארבעת בתי הספר של עמותת תימורה, שקמה לפני כ-20 שנה במטרה לתת מענה לצורך של בני נוער מהציבור הדתי-לאומי והחרדי, שלא מצאו את מקומם בבתי הספר. בהיותו בית ספר ייחודי בהיבט הזה, אנחנו מקפידים לשמור על קשר חיובי עם התלמידים גם במהלך החופשות. טקס החנוכה הוא דוגמא לכך והוא משלב את ההיבט החגיגי של החג, יחד עם היבט פדגוגי חשוב לא פחות – חידון החנוכה".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן