חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית טובי העיר בצמיחה גם בחנוכה

חגיגות ימי חנוכה כמיטב מסורת ״בית טובי העיר״

גם השנה חגגו דיירי הדיור המוגן הדתי "בית טובי העיר" הממוקם בלב שכונת גאולה בירושלים, את ימי החנוכה בהתרוממות רוח ובאווירה עילאית. כל דייר זכה להדליק את נרות חנוכה וכן גם בחנוכייה המרכזית שבפתח המקום, בלווי המזמור "מעוז צור". בנוסף זכו הדיירים לשמוע דברי תורה על מהות הימים ע"י רב הבית הרב נתן שפירא ורבנים נוספים שהגיעו למקום.

מר עמנואל גלוברמן, מנכ"ל בית טובי העיר שיתף : ״זו זכות גדולה להיות מקור של תמיכה וצמיחה לקהילת "בית טובי העיר", ליצור להם הזדמנויות ליהנות ולחיות את חייהם בכבוד, בעוצמה, מימוש והמיצוי של יכולותיהם וכישוריהם ולכן מדי יום וסביב מועדי השנה, אנו מקיימים פעילות חברתית, תרבותית ותורנית באנגלית ובעברית. כגון: שיעורי תורה, הרצאות במגוון תחומים ומופעים מוזיקליים. כי אנו מאמינים שהם ראויים להיות במרכז״ .

בכל ערב מימי החנוכה, נהנו הדיירים לאחר הדלקת הנרות במופע מוזיקאלי וכיבוד חגיגי : בערב נר רביעי התקיימה מסיבת חנוכה עם כל משפחות הדיירים באירוע המרכזי של החג עם למעלה מ 25 חברי מקהלת החזנים הירושלמית, ובמקביל נהנו הנכדים והנינים ממופע חיות אקזוטי.

בבית טובי העם ישנם מבחר דירות מפוארות בגדלים שונים ובפירוט הצרכים של הגיל הזהב המאפשר לדיירים להישאר בדירתם עד יומם האחרון בקהילה תמיכה והשגחה רפואית.

לקראת ט״ז טבת, 13.1.20 יתקיים בבית טובי העיר אי״ה אירוע סיום הש״ס לדיירי הבית ברוב פאר והדר במקום.

צילום: בית טובי העיר

צילום: בית טובי העיר
צילום: בית טובי העיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן