חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת מלונות רימונים פותחת מלון בירושלים – 'רימונים סיטי סנטר'

לאחר שרכש את המותג והקניין הרוחני של רשת מלונות רימונים, פותח איש העסקים עמית פורת בעליה של רשת מלונות אוליב מלון בירושלים תחת מותג מלונות רימונים: מלון 'רימונים סיטי סנטר ירושלים'.

כזכור, לפני כחצי שנה רכשה פורת ניהול מלונות בע"מ בבעלותו של עמית פורת המחזיקה בין היתר ברשת מלונות אוליב, את המותג והקניין הרוחני של רשת מלונות רימונים ובספטמבר הכריזה על פתיחת מלון מדיסון נהריה תחת מלונות רימונים.

השבוע הוכרז כי המלון השני של רשת מלונות רימונים בישראל יהיה מלון 'שני' הוותיק בירושלים הנמצא במיקום אטרקטיבי במרכזה של העיר, בין רחוב שמאי להלל, וישנה את שמו – רימונים סיטי סנטר ירושלים.

מלון 'שני' כולל כיום 50 חדרים הפרושים על פני 4 קומות ובמסגרת המעבר למותג רשת מלונות רימונים, משקיעה פורת ניהול מלונות כ-11 מיליון ₪ בתהליך שיפוץ משמעותי הכולל בניית 2 קומות נוספות ובהן 50 חדרים, שיפוץ ובניית אולמות כנסים ושיפוץ החדרים הקיימים, תהליך הצפוי להסתיים באמצע חודש מרץ.

כמנכ"ל מלון רימונים סיטי סנטר ירושלים החדש התמנה השבוע אחיקם רמות (60), לאחר שניהל בעבר במשך עשרות שנים מספר מלונות וכפרי נופש ביניהם מלון חוף דקלים בגוש קטיף, המלון בקיבוץ חפץ חיים ומלון 'כינר-גליל' על שפת הכנרת.

מלון רימונים סיטי סנטר בירושלים מצטרף למלון מדיסון נהריה שיפעל אף הוא תחת מותג רשת מלונות רימונים.

מלון מדיסון נרכש בעסקה המוערכת בכ-17 מיליון ₪, כולל 90 חדרים הפרושים על פני 7 קומות בצמוד לחוף הים בנהריה ונסגר השבוע לשיפוץ בהיקף של כ-3 מיליון ₪ שיימשך עד תחילת אפריל ובמסגרתו ייבנו במלון ספא ואולמות כנסים, יחודש הגג, ישופצו החדרים והלובי ועוד.

לדברי עמית פורת, 2 רשתות המלונות בבעלותו יפעלו בסינרגיה, "המותג רשת מלונות רימונים הוא אחד ממותגי המלונאות הוותיקים והמוכרים בישראל ואנו גאים להמשיך את המורשת הציונית של מותג ישראלי כה וותיק ו'ליצוק תוכן' לתוך הרשת.

ברבעון השני של 2020 תמנה הרשת כ-400 חדרים ועד סוף 2021 התכנון הוא 1000 חדרים בפריסה ארצית רחבה.

כחלק מהתוכנית האסטרטגית שגיבשנו, מלונות גדולים ובהם מעל 100 חדרים ינוהלו במסגרת רשת מלונות רימונים ומלונות בוטיק וכפרי נופש ינוהלו על ידי "האחות" – רשת מלונות אוליב, כאשר בכוונתנו להוסיף מלונות חדשים גם לרשת אוליב כבר בשנה הקרובה".

בנוסף על פתיחת המלונות החדשים, תחדש פורת ניהול מלונות בתקופה הקרובה גם את 'מועדון הרימון'– מועדון הלקוחות הוותיק של רשת מלונות רימונים בו הושקעו בעבר מיליוני שקלים, שיחובר למועדון הלקוחות של רשת מלונות אוליב וייפתח מחדש עם הטבות מיוחדות במלונות הרשתות ובאתרי תיירות נוספים, הנחות ומתנות ללקוחות הקיימים והחדשים.

עמית פורת, צילום: סטודיו A
חדר במלון, צילום: אלי בליח

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן