חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נהג מונית נעצר בחשד להטרדות מיניות

ניידת משטרה. "השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום".

נהג מונית שנהג להסיע קטינות ,ביצע מעשים מגונים בחלקן ונעצר. מעצרו הוארך 


 

בתום חקירה סמויה, חוקרי משטרת ישראל עצרו לחקירה נהג מונית העובד באזור ירושלים, בחשד שבמהלך החודשים האחרונים נהג להסיע קטינות בגילאי 12-17 בעיר ועפ"י החשד הטריד אותן מינית, ביצע בחלקן מעשים מגונים ואף סיפק לאחת מהן אלכוהול.

חקירת המשטרה הסמויה החלה במידע שהתקבל במשטרה אודות מעשיו של החשוד ודפוס פעולתו, במהלכה גבו חוקרי הנוער של המשטרה עדויותיהן של מעל – 10 קטינות בגילאי 12-17, שהשתמשו בשירותיו של החשוד במהלך נסיעות שביצעו בעיר במקרים שונים לאורך החודשים האחרונים.

מחקירת המשטרה והעדויות שנגבו, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד מציע את שירותיו במחירים אטרקטיביים על מנת שאותן קטינות ייסעו עמו, ובמהלך הנסיעות משוחח עמן בנושאים בעלי אופי מיני, לחלקן עפ"י החשד הציע כסף ונסיעות חינם תמורת מגע בעל אופי מיני. עוד עלה החשד, כי החשוד רכש עבור אחת הקטינות משקה אלכוהול וסיפק לה אותו.

החשוד (66, ירושלים) נעצר כאמור בתום החקירה הסמויה, בתאריך 22.1.20, והוא נחקר בחשד לעשה מגונה באדם, רכישת והספקת משקה משכר לקטין.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום, והיום הוא יובא פעם נוספת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת על מנת לחקור את מעשיו של החשוד, בכדי להביאו לדין ולהרחיקו מאותן קטינות, אך יחד עם זאת אנו קוראים להורים לגלות ערנות ומעורבות במעשיהם של הילדים ובעלי תפקידים כאלו ואחרים עמם יש להם אינטראקציה לעיתים קרובות, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח מיד למשטרת ישראל".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן