חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותו של קייס: מסקנות ראשוניות בעיריית ירושלים

ראש העיר הנחה את הצוותים לערוך בדיקה אחרי מותו של הילד בבית חנינא וקיבל את המסקנות הראשוניות: אזור פרטי, כמויות פסולת אדירות ושטח לא מתוחזק


 

ראש העיר, משה ליאון, קיבל לידיו את המסקנות הראשוניות לאירוע מותו של קייס אבו רמילה בשבת, מצוות הבדיקה שהקים במיוחד למקרה.

לאור האירוע המצער, הקים מנכ"ל העירייה, איציק לארי, צוות בדיקה בראשות מהנדס העיר, אינג׳ יואל אבן, לבדיקת האירוע.

מבדיקה ראשונית עולה שמדובר בשטח פרטי, אליו הושלכו כמויות גדולות של אשפה, מה שהצר מאד את אפשרויות זרימת המים במקום, במיוחד במזג אוויר סוער כמו שחווינו לפני מספר שבועות. השטח המדובר אמור להיות מטופל עי בעליו.

משטרת ישראל

 

ראש העיר, משה ליאון, הנחה את העירייה לדאוג לניקיון מיידי של השטח, ובכלל זה גודר השטח עי העירייה כבר לפני מספר ימים.

צוות הבדיקה קיים מספר פגישות, ובכלל זה סיורים בשטח, מתוך כוונה לאפיין את כל האתגרים באירועים כאלה, וללמוד מהן לעתיד, לכל שטחי העיר ירושלים.

הטיפול המיידי של עיריית ירושלים, היה אפקטיבי ומיידי, לרבות היבטי התפעול, הליווי החינוכי והרווחה בעיר. לאור העובדה שהאירוע נמצא בבדיקה, איננו יכולים לפרט יותר בשלב זה.

מסקנות מתקדמות יותר ימסרו לראש העיר בשבוע הבא, עם המלצות לביצוע, לצורך מניעת מקרים טראגיים כאלה בעתיד.

ראש העיר, משה ליאון: 'היום הוגשו לידי המסקנות הראשוניות של צוות הבדיקה ואנו נמתין לסיום ההליך לצורך בחינת נקיטת פעולות לעתיד ונעשה כל שנדרש כדי שמקרים כאלה לא יקרו וכן נתמוך במשפחה ככל שניתן. בשבוע הבא אני צפוי לקבל את המשך מסקנות ועדת הצוות, ווכמובן נשקף את מירב הפרטים האפשריים לציבור'.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן