חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אנחנו מחכים לזה: פסטיבל ירושLIVE יוצא לדרך

מופע משותף ראשון בירושלים של מתי כספי ושלום חנוך * לראשונה בירושלים יעקב שוואקי יארח את קובי פרץ * עדן חסון * מבחר דוכני מזון * שף אבי לוי יבשל מנות מפנקות. הפסטיבל החם של החורף הקר יוצא לדרך


 

פסטיבל ירושLIVE 2020, ביוזמת והפקת חברת אריאל ובשיתוף עיריית ירושלים, חוזר לחמם את החורף ויתקיים 3 לילות בשבוע האחרון של פברואר, בין ה-25-29.2. הקהל יהנה ממופעי מוסיקה שווים במיוחד בהם יתארחו מיטב האמנים לצד חוויה קולינרית הכוללת מבחר דוכני אוכל של מנות ירושלמיות עראיס, פיש אנד צ’יפס בסגנון מרוקאי וקינוחים מהמטבח המרוקאי של השף אבי לוי (המוציא).

ראש העיר ירושלים, משה ליאון ציין כי: "חורף בירושלים זה חורף! אבל עם לב חם. החורף שלנו השנה מלא אירועים ופעילויות. פסטיבל ירושLIVE משלב מוסיקה נהדרת וטעמים נפלאים, ואתם מוזמנים! תושבי ירושלים להגיע וליהנות מהעיר הכל כך מיוחדת שלנו".

פברואר חם בירושלים פסטיבל ירושLIVE צילום קובי שרביט

 

ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל: "ירושLIVE- פסטיבל החורף בארנה מגיע לחמם את האווירה הירושלמית בימי החורף הקרים עם מופעים מרכזיים של מיטב האמנים ומתחם קולינרי של מגוון מנות ירושלמיות בהובלת השף אבי לוי."

עדן חסון צילום גבריאל בהיריליה

 

בין האמנים שיופיעו בפסטיבל:

מתי כספי ושלום חנוך, יעלו לראשונה בירושלים עם מופעם המשותף הכולל את מיטב השירים המוכרים כמו אהבת נעורי, איך זה שכוכב, למה לי לקחת ללב, לא ידעתי שתלכי ממני, סוף עונת התפוזים, בלילות הקיץ, שיר דרך, הנה הנה, גיטרה וכינור, ילדותי השנייה, נגד הרוח, לקחת את ידי בידך, משיח, מאיה ועוד רבים וטובים.

היוצר והזמר עדן חסון, מבשר את משב הרוח החדש של הדור הצעיר והמבטיח של המוסיקה הישראלית יופיע עם מיטב הלהיטים ביניהם שמישהו יעצור אותי, ילדים כאלה, הי דיג'יי, מה עבר עלי, שיכורים, כפיות, מתפוצץ לי הראש ועוד.

 

המגה סטאר היהודי הבינלאומי יעקב שוואקי יארח לראשונה בירושלים את קובי פרץ למספר דואטים והפתעות נוספות. במופע בארנה יבצע שוואקי את מיטב הלהיטים מאלבומו האחרון MUSICA לצד מחרוזות חדשות עם קלאסיקות מהעבר בעיבודים חדשים בליווי הרכב מוזיקאלי מהשורה הראשונה, ומופע תאורה ומולטימדיה מרהיב. בין השירים תדליק את האש, כל הנשמה, ישתבח שמו, נצח ישראל, לב אחד ועוד.

החללים הפתוחים בארנהיעוצבו כמתחמים חוויתיים ייחודיים הכוללים ספות, כורסאות, שולחנות, כיסאות בר, כריות, שטיחים וילונות ותאורה מיוחדת.

יעקב שווייקי מארח את קובי פרץ בפסטיבל ירושלייב – צילום ברוך עזאגווי

 

בגזרה הקולינרית יוקמו במקום דוכני אוכל עם מבחר מנות מרוקאיות פרי ידיו של שף אבי לוי (מסעדת המוציא) שיוצע למבקרים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן