חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעבים? חכו שתשמעו את הסיפור של דניאל בן חמו

הבעלים של  Just meat מלחה, סנדוויץ' הבשר הנבחר של קוראי ירושלמים ,מספר על ההשקעה ,הסיפוק והאהבה למקום וללקוחות


כבר שנתיים וחצי שדניאל בן חמו (30), תושב העיר, פוקד יום יום את מלחה מרקט, שוק האוכל המושקע של קניון מלחה. בן חמו פתח שם את המקום עליו חלם מאז ומתמיד, סנדוויץ' בשר טעים ויפה במיוחד, שזכה בתואר הסנדוויץ' הטעים ביותר בעיר בסקר שנערך כאן ב'ירושלמים מעודכנים בבירה".

בראיון בלעדי מספר בן חמו על האהבה למקום, העשייה מסביב לשעון ועל הטעמים המיוחדים שאפשר למצוא רק אצלו.

חנה טייב, יח"צ רון ירקוני

 

ברכות על בחירת הירושלמים ב-just meat מלחה, בית העסק שבבעלותך, למקום עם סנדוויץ׳ הבשר הטוב ביותר.

" תודה רבה. בחירה מרגשת שמביאה לצוות ולי הרבה סיפוק לאור העבודה היום יומית והאינטנסיבית של הצוות המסור ושלי".

הבחירה ב-just meat מלחה הייתה ברוב מוחץ.
מה אתם עושים בשונה מאחרים שזיכה אתכם בתואר?

" ראשית כבודם של כולם במקומם מונח. אנחנו ב-just meat מלחה הבנו שמחמאות על סנדוויץ מושקע שאכל לקוח לפני כמה שניות חייב להיות מושקע גם ללקוח הבא ולכל לקוח ששילם ממיטב כספו עבור האוכל שלנו".

צילום: חנה טייב, יח"צ רון ירקוני

 

ובכל זאת יש פערים רבים בין לקוח ללקוח. 

"אצלנו אין. אנחנו נערכים לכל סיטואציה בדרך נכונה. אני בעלי המקום, ויחד עם זאת עובד כמו כל העובדים היקרים שלצידי. רבים מהלקוחות הם לקולות חוזרים, ואני מבין מבלי שיגידו מה הם רוצים וקל להשביע את רצונם בדרך זו. כמו כן, אנו נערכים היטב ברגעי עומס, מכינים את הלקוחות שפרק המתנה יהיה ארוך יותר (עניין של עוד 2-3 דקות) ובכך מונעים אי ודאות מצידם באשר לרגע בו המנה תצא אליהם".

התפריט שלכם קבוע. לא משנה מה נבקש להוסיף או להסיר.

" נכון. יש בתפריט 7 מנות, שלושה סנדוויצ’ים, שלושה סלטים וצ׳יפס, ולא היה ולא יהיה בהן שינוי. הם קבועים, טעימים, משביעים ויובילו לכאן את הלקוחות שוב ושוב. הושקע בתפריט מחשבה רבה, הוא תמיד אבל תמיד עם פרנה טרייה וחמה, בשר עסיסי ומשובח שכמובן גם הוא טרי, כמו כל הירקות וכמובן הצ’יפס שמבלי לפגוע במישהו אחר, אני חושב שהוא הטוב ביותר וקשה להפסיק לאכול אותו".

לאחרונה החלטתם לפתוח קו למשלוחים. 

"כן. יש אנשים רבים שמעדיפים שהאוכל יגיע אליהם הביתה, במיוחד בחודשים הקרים. המשלוחים הגיעו תודות לביקוש האדיר, וכשהתחלנו עם המשלוחים, חרטנו על דגלנו שכל משלוח יגיע בהגשה מרשימה, בשפע, בחום ובתוך פרק זמן קצר. תודה לאל שהירושלמים מאמינים בנו ורוב הלקוחות שלנו גם במשלוחים, הם לקוחות חוזרים שנהנים מהנשמה שמושקעת באוכל שמגיע אליהם.

דרך אגב, אני לא מסתפק בזה שאנו עשינו את המקסימום כדי שהמשלוח יגיע ללקוח באיכות הגבוהה ביותר. אני שולח הודעה לכל לקוח כדי לוודא שאכן כך הם פני הדברים והוא יצא שבע ושבע רצון מכל המכלול".

צילום: חנה טייב, יח"צ רון ירקוני

 

אתה עובד מסביב לשעון,זה לא מתיש? 

" כן, ואני נהנה מכל רגע. מי שלא נהנה במקום העבודה שלו, יעבוד על שעון חול שמתישהו יסתיים. כשאדם נהנה מהעבודה, כמו במקרה שלי, הוא נותן 180% מעצמו, מתנהג באדיבות וסבלנות גם ברגעי לחץ ועומס ועושה הכל כדי שהלקוח שסיים לאכול, יגיע לכיווני, יגיד היה מצוין. תודה. זה שווה את הכל. אלו רגעי נחת וברוך ה׳ אני זוכה לנחת הזאת בזכות שמירה על טיב האוכל ובזכות השירות האדיב והמקצועי של צוות שחקני הנשמה של just meat מלחה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן