חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקים ירושלים תוציא טרק חוויתי מיוחד להורים ולמתבגרים בשנה המיוחדת בחייהם

הודעה לבני ובנות מצווה: אקים ירושלים תוציא טרק חוויתי מיוחד להורים ולמתבגרים בשנה המיוחדת בחייהם

אקים ירושלים מקיימת, זו השנה ה-21, את הטרק השנתי- מסע ייחודי בן יומיים המוקדש כולו לחיבור בין התורמים, המלווים את העמותה שנים ארוכות, לתורמים חדשים שמעוניינים להכיר את העמותה ואת דייריה, וללמוד על ערכיה.

השנה, המסע יתקיים בהרי ירושלים בתאריכים 8-9 בנובמבר 2023 וילווה בחוויות אקסטרים המותאמות גם לילדי בנות וברי מצווה כמו טיפוס שטח, לייזר טאג ועוד.

"חשוב לנו שילדי ישראל יפתחו מודעות, סובלנות והכרה בשונה מהם. החיבור עם אנשים עם מוגבלות וערכי העמותה יוצק אצל הילדים משמעות והופך את החוויה לבלתי נשכחת עבורם", אומר ניר לוי, מנכ"ל אקים ירושלים.

עמותת אקים ירושלים, מספקת שירותים מקיפים עבור ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות ברמות תפקוד שונות. המעטפת של אקים ירושלים כוללת תמיכה, פתרונות דיור ופעילויות, לכל גיל.

צילום: אקים ירושלים

הטרק השנתי של אקים ירושלים מתקיים במטרה לגייס כספים לפעילויות העמותה. בכל שנה הטרק מתקיים באזור אחר בארץ ומגבש בין עשרות תורמים וותיקים ומתנדבים המעוניינים לעודד שילוב אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים בקהילה.

התורמים המעוניינים לצאת למסע, נדרשים לגייס סכום מינימלי של 5,000 ₪ על מנת להשתתף בטיול. בשנה שעברה גויסו 200,000 ₪ מפעילות התורמים, כשגילאי המשתתפים הם בין 8- 80. השנה, כדי לעודד בני ובנות מצווה להצטרף למסע, ניתנה להם האפשרות לגייס 3,000 ₪.

עמליה גליס, בת 12, מגייסת מזה שנתיים תרומות בכדי לצאת למסע: "אני מרגישה שזו שליחות אמיתית עבורי לתרום מזמני ומרצי, ולגייס את הקרובים שלי, למען דיירי אקים ירושלים. אני יודעת שכל ההשקעה הזו היא למטרה טובה וזה עושה לי טוב. הבונוס הוא הטיול הכיפי בסוף, אבל המסע האמיתי מתחיל בגיוס התרומות".

חקלאות על פי התורה: שיתוף הפעולה החדש בחקלאות הישראלית

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן