חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחפושות מקוריות לפורים

pixabay

חג פורים קרב ובא וזה הזמן לתכנן ולהחליט למה תתחפשו השנה. כבר מזמן חג הפורים אינו רק נחלתם של הילדים, גם המבוגרים אוהבים להתחפש, לצאת למסיבות ולנצח בתחרות תחפושות. מדובר בחג שמח, עליז, צבעוני וכייפי. חג שבו נותנים ומקבלים משלוחי מנות, מתלהבים מתחפושות מקוריות, אוכלים אוזני המן, נהנים בעדלאידע ויש כאלו הקוראים את המגילה ומרעישים ברעשן בשמו של המן הרשע.

pixabay

אתם כבר יודעים למה תתחפשו החג הזה? החלטתם אם אתם רוצים תחפושת בנאלית ורגילה לפורים או שבא לכם להפציץ בתחפושת מקורית ויצירתית שאף אחד עדיין לא ראה?. בכתבה שלנו תוכלו למצוא תחפושות לילד ולילדה, תחפושות לגבר ולאישה, תחפושת לתינוקות, תחפושת זוגות, תחפושת משותפת להורים ותינוקות, תחפושות למשפחות, תחפושות לעובדים ועוד…

תחפושת יחיד עם טוויסט מדליק לפורים

מכירים תחפושת שלא צריך יותר מדי להתאמץ בשבילה כדי לצאת מדליק? שניתן להכין אותה עם לבוש שיש בבית ומעט אביזרים שצריך לקנות? הנה לפניכם כמה רעיונות:

  • תחפושת לפורים הכי פשוטה והכי נחמדה- ארתור מסדרת הילדים (והמבוגרים) הידועה. תצטרכו בשביל התחפושת: חולצה צהובה עם צווארון לבן, ג'ינס בהיר, משקפיים עגולים ואוזניים של עכבר.
  • שלגיה בסטייל של ימינו הלבושה בחצאית צהובה, טופ כחול וקשת אדומה. תחפושת פשוטה ומדליקה ממש.
  • כל מה שאתם צריכים בשביל להפוך לג'ירפה זה גרביונים חומים ושמלה צהובה שעליה תדביקו כתמים חומים. בנוסף תוכלו להוסיף קשת של ג'ירפה.
  • הכי קל להתחפש למשקה המוכר והאהוב- קוקה קולה. כל מה שאתם צריכים זה בגדים שחורים ופחית שתייה שתוכלו להשחיל בקשת או אפילו בשיער.
  • Fake News- חולצה לבנה עם המילה Fake וחצאית או מכנס העשויים מגזרי עיתון.

 

תחפושת זוגית לפורים

"טובים השניים מן האחד"- תחפושת זוגית לפורים תמיד מוצלחת יותר מתחפושת יחיד לפורים. אם יש לך פרטנר/ית, חבר/ה קרוב/ה או בן/ בת זוג, כדאי לכם לשקול להתחפש בזוג. מחפשים רעיונות מקוריים לתחפושת זוגית מושקעת? הכנו לכם רשימה של רעיונות לתחפושות: תחפושת משולש פיצה ומשלוחן, תחפושת שמש וירח, תחפושת מלח ופלפל, תחפושת שטן ומלאך, תחפושת שוטרת ופושע, תחפושת בירה קורונה ולימון ותחפושת קשת בענן.

עוד רעיונות לתחפושות זוגות מהאגדות: שרק והנסיכה פיונה, בוני וקלייד, יסמין ואלדין, כיפה אדומה והזהב הרשע, ברבי וקן, הומר ומארג' סימפסון, דורתי והאריה, חאליסי וג'ון סנואו/ דרוגו, פיטר פן וונדי, דרדסבא ודרדסית, פופאי ואוליב, מיקי ומיני מאוס.

תחפושת להורים ותינוקות לפורים

רק מלהתחיל לחשוב על תחפושת שתהיה גם נוחה וגם מקורית לתינוק התעייפנו. איך ניתן למצוא תחפושת יצירתית ולא מסורבלת עבור התינוק וההורה? יש לנו מגוון רעיונות לתחפושות מקוריות ומגניבות לפורים שספק אם חשבו עליהן קודם. תוכלו להתחפש לחיפושית ופרח, אופה וקאפקייקס, טבח ופסטה, עכבר וגבינה, כוורן ודבורה, אלדין והקוף, צייר ותמונה, שטן ומלאך ועוד…

שימו לב שבכל התחפושות ניתן להתחפש עם הילד במנשא כדי שיהיה חלק בלתי נפרד מהתחפושת היצירתית לפורים.

תחפושות לקבוצות ולמשפחה לפורים

אם אתם קבוצה של אנשים או משפחה, תוכלו ביחד להתחפש בצורה מקורית ויצירתית. תוכלו להתחפש לשחקנים בסדרת הטלוויזיה בית הנייר, פו הדוב וחבריו, סלט פירות, סלט ירקות, טקילה מלח ולימון, שלגיה ושבעת הגמדים, זהבה ושלושת הדובים, חטיפים, טושי אקספו, מרקרים, צבי הנינג'ה, חבילת בירה, חפסית קלפים ועוד…

 

ואם עדיין אין לכם תחפושת לפורים, מוזמנים להכיר- איך להזמין תחפושת לפורים במחיר משתלם וזול.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן