חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אין גבול לחוצפה – הערב בירושלים: הפגנת שמאל קיצוני ובני מיעוטים מול ביתו של מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד

הערב בשעה 20:00 מתוכננים להגיע פעילי שמאל קיצוני יחד עם בני מיעוטים מעיסאוויה להפגין מול ביתו של מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון ידיד.

ידיד, שנחשב לקצין מוערך ומצליח לפקד על הגיזרה הקשה ביותר בארץ ביד רמה, כנראה לא יודע עדיין מה מתכננים לו ארגוני השמאל מתחת לביתו, אך בהודעה לתקשורת שיצאה מטעם מארגני ההפגנה נכתב שהם מתכוונים להגיע הערב לביתו.

נציין, שתושבים רבים בירושלים חייבים תודה רבה ללוחמים והשוטרים שעושים ימים ולילות על מנת להגנת על ביטחונם בעיר המאובטחת ביותר בעולם.

עם זאת, פעילי השמאל כנראה שכחו שמטרת השוטרים להגן גם עליהם ובהודעה שהם הוציאו לתקשורת הם התעלמו כמעט לחלוטין מהתמונה המלאה בשטח תוך שהם מזמינים פעילי שמאל נוספים בעברית, ערבית ואנגלית לביתו של ידיד וכתבו:

" ….היום, חמישי 20.2 נגיע להפגין מול ביתו של מפקד מחוז ירושלים, דורון ידיד. נדרוש ממנו לפעול נגד השוטר שירה במאלכ בן ה-9 ,ולהפסיק את האלימות הברוטלית נגד התושבים. נעמוד יחד בסולידריות עם תושבי עיסאוויה נגד המשך הדיכוי והפעלת האלימות המכוונת נגדם. אנחנו לא יכולים לעבור בשקט על ירי נפשע כזה."

השאלה כעת היא האם יהיו דווקא כאלו שיחליטו לארגן הפגנת תמיכה מול פעילי השמאל הקיצוני בשכונת בית הכרם ויביעו את הערכתם לניצב ידיד ושאר לוחמי המשטרה שנמצאים תחת אלימות קשה וברוטלית והם אמורים לעשות הכל על מנת להגן על עצמם גם מאלה שמשתמשים בילדים כמגן אנושי.

כאן בירושלמים נמשיך ונעקוב אחר התפתחות האירועים ונעדכן בהתאם.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד ומתנדבי זק"א ירושלים, צילום: אלי רוזנטל / דוברות זק"א

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן