חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שדולת א״י מודיעה: ביום רביעי נקיים כינוס שדולה בשכונת שמעון הצדיק

לאחר המכתב שהוציאו הבוקר ראשי שדולת א״י ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק למפכ״ל המשטרה בדרישה להבטיח מיידית את בטחון תושבי שמעון הצדיק, הודיעו כעת ראשי השדולה לחבריה כי במידה ועד יום רביעי הקרוב לא ימצא פתרון ראוי שיבטיח את בטחון התושבים תקיים השדולה כינוס מיוחד בשכונת שמעון הצדיק עוד באותו היום.

הכינוס המתוכנן יתקיים בשכונת שמעון הצדיק מיד בסיום החקיקה בכנסת, הודעה על שעה מדוייקת תפורסם ברביעי לאחר קביעת סדר היום במליאה.

כזכור הבוקר שלחו ראשי השדולה מכתב למפכ״ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי והודיעו לו כי לאור כישלון המשטרה באבטחת ההתיישבות היהודית במקום תגיע השדולה לשכונה ביחד עם חברי הכנסת החברים בה לכינוס מיוחד בנושא.

במכתבם לשבתאי כתבו ראשי השדולה כי, ״לאור כישלון המשטרה במשימתה להבטיח את הבטחון האישי לתושבי שכונת שמעון הצדיק היהודים, שדולת ארץ ישראל בכנסת מתכוונת להתכנס בשכונה בימים הקרובים על מנת לדון בנושא.״

ראשי השדולה דרשו למצוא פתרון מיידי שיבטיח את בטחון התושבים היהודים במקום ואמרו: ״אנו פונים אליך לפעול מיידית להחזרת הסדר ולהבטיח את בטחונם של התושבים היהודים בשכונה על מנת לייתר את כינוס השדולה.

כנבחרי ציבור חובתנו לפעול בנחישות על מנת לשים קץ להפקרות הבטחונית הקיימת בשכונה – ואנו דורשים פתרון קבע לבטחון התושבים ומניעת ההצתות והאלימות של הפורעים הערבים בשכונה״.

מציאות מדומה: ההנדסאי שמאמין בתחום עיסוקו, ובאלוקים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן