חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוה"מ הכריז: בניה חדשה בהר חומה וגבעת המטוס

נתניהו סייר היום בהר חומה והכריז על בניה חדשה בשכונות ירושלים: "זוהי בשורה גדולה לעיר ובעיקר למשפחות הצעירות. זו התגשמות משימתי כראש העיר ירושלים". ארגוני השמאל זועמים על ההחלטה


ראש הממשלה, בנימין נתניהו סייר היום עם ראש העיר משה ליאון בהר חומה. במהלך הסיור הכריז נתניהו על הרחבת שכונת הר חומה והודיע כי אישר את הבניה בגבעת המטוס.

נתניהו אמר: "כירושלמי מגיל יומיים וכראש ממשלת ישראל, יש לי היום בשורה ענקית. אנחנו מוסיפים עוד 2,200 יח"ד להר חומה שמאחוריי. הקמתי את השכונה הזאת ב-1997 כשנבחרתי לראשונה לראשות הממשלה, נגד התנגדות של כל העולם . יש פה היום כמעט 40,000 תושבים ועכשיו אנחנו מוסיפים עוד 10,000 תושבים. הר חומה כאן תהיה עם 50,000 תושבים כמו עיר בינונית בישראל, רק שכונה אחת בירושלים".

דוברות עיריית ירושלים

 

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הוסיף: "היום, יום גדול לירושלים. ראש הממשלה ואני מבשרים על שכונות חדשות בירושלים, בחומת שמואל ובגבעת המטוס. מדובר באלפי יחידות דיור חדשות. זוהי בשורה גדולה לעיר ובעיקר למשפחות הצעירות. זו התגשמות משימתי כראש העיר ירושלים, וסגירת מעגל יחד עם ראש הממשלה שבשנת 1998 הכריז על הקמתה של שכונת חומת שמואל. אז, זכיתי להיות מנכ"ל משרדו".

לאון סיכם: "אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ההובלה, התמיכה, ומימוש אחדותה של בירת ישראל, ירושלים. אני גאה שהגענו לעת הזו של הצבת עוד אבן ציון, בדרך לבניין ירושלים".

מארגון השמאל שלום עכשיו נמסר :"בניה בגבעת המטוס היא מכה קשה לפתרון שתי המדינות. מדובר בנקודה האחרונה שיכולה לאפשר רצף טריטוריאלי בין בית לחם לירושלים המזרחית ואם השכונה תיבנה לא תהיה אפשרות לחבר בין שני הערים. שינוי מדיניות כזה לא יכול לעבור בממשלת מעבר ללא מנדט מהציבור" .

דוברות עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן