Search
Close this search box.

המירוץ לעירייה: איזו מפלגה מתהדרת במספר גדול של נשים בעשירייה הראשונה?

המירוץ לעירייה: 50% נשים ברשימת ״ירושלים אחת״ למועצת העיר, ושלוש נשים בחמישיה הראשונה, כולל המקום השני.

משה ליאון, ערך אמש אירוע הרמת כוסית לרגל השנה החדשה בנוכחות כ-1,110 אורחים במתחם האירועים ״הדריה״ שהיה מלא מפה לפה.

במהלך הערב בירך ליאון את האורחים הרבים בברכת שנה טובה ומוצלחת, סיפר על העשייה בירושלים בשנים האחרונות, על העשייה בשנים הבאות, וחשף שמות נוספים מהמועמדים למועצת העיר ברשימת ״ירושלים אחת״ בראשותו: ד״ר נעמה ברג, עו״ד נחמיה אסף ואילה לונדנר, שהצטרפו לשמות שכבר פורסמו שיהיו חלק מרשימת ירושלים אחת: ד״ר רונית אחדות הכהן חוג׳איוב, טלי פרידמן, עמית פרץ ועופר איובי שכיום משמש כיועצו הבכיר ובמהלך הרמת הכוסית, התבשרו הנוכחים כי איובי מיועד לשמש כסגנו.

מחצית מרשימת המועמדים של ׳ירושלים׳ הן נשים כאשר שלוש נשים יוצבו במקומות שתיים, ארבע וחמש. ד״ר רונית אחדות הכהן חוג׳איוב תוצב במקום השני.

 

צילום: רפי בן חקון
צילום: רפי בן חקון

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר באירוע: ״בניקיון, בתשתיות, בתחבורה, בדיור, בתעסוקה ובהגנה על הסביבה. יש מי שחושבים על הקדנציה הקרובה, אצלנו חושבים על 20 שנים קדימה. בחרנו בשם ירושלים אחת, כי זה החזון שלי: ירושלים שבה כולם שווים, תרתי משמע: מזרח העיר ומערב העיר, יהודים וערבים, דתיים וחילונים, חרדים ומסורתיים, כולם ירושלמים, כולם ביחד זו ירושלים אחת!

הובלנו בחמש השנים האחרונות שש מהפיכות של ממש, והיד עוד נטויה. החבורה שנמצאת כאן לידי, ״ירושלים אחת״ֿ, יהיו חברי הרשימה המרהיבה ביותר שהציג ראש עיר אי-פעם. אנשי ונשות אשכולות, משכמן ומעלה.

אני מאמין שהערך החשוב של שוויון וקידום נשים, חייב להיות מגובה במעשים. ברשימה שלנו יש בשורה חשובה לפחות 50% נשים, ויותר מכך: 3 נשים בחמישייה הראשונה, כולל המקום השני ברשימה!

הביטו בהם, בחבורה הנפלאה שאתי על הבמה: היש יפה מהם, וראויה מהם? הביטו ואמרו לעצמכם: פגשנו היום את החבורה שתוביל את העיר לשנים הבאות. היינו הראשונים! שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת.״

צילום: רפי בן חקון
צילום: רפי בן חקון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן