חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאפיינים הייחודיים של הובלות בירושלים

ירושלים היא אחת הערים המגוונות ביותר שיש והיא מחולקת למגזרים ולקבוצות אוכלוסייה שנבדלות זו מזו בסגנון החיים שלהן ובצורת המגורים. הובלה בירושלים היא אינה דומה לאף הובלה אחרת בעיר משום שלכל מגזר יש דרישות ומאפיינים ייחודיים משלו. המגזרים מתחלקים בגדול בין הערבי ליהודי, כאשר יש בהם קבוצות מבוססות יותר כלכלית וקבוצות שפחות. זהו ההבדל העיקרי שמבדיל בין הובלות בעיר ולפי זה אפשר להתארגן ולדעת גם מהם המחירים הנהוגים בדרך כלל. ההובלות בחלק היהודי של העיר מתקיימות בכל ימות השנה משום שהעיר פופולרית תמיד, ויש אמנם הגירה ממנה כל הזמן אבל גם מי שבא לגור בה.

הובלת דירות לאוכלוסיות ייחודיות בירושלים

הובלה בירושלים של אוכלוסיית הצעירים והסטודנטים הרבים שמציפים אותה נחשבת בדרך כלל בקטגוריה של הובלות קטנות של דירות. שכונות מסוימות נחשבות פופולריות לסטודנטים משום שהן או קרובות יחסית לאוניברסיטה או לבתי ספר גבוהים לקולנוע ואמנות, ושם הסטודנטים אוהבים לגור. מכיוון שרוב הדירות והבתים בירושלים גדולים, נהוג גם לחלק אותם ליחידות דיור ובשכונות שיש בהן אפשרות לדירות קטנות כאלה אפשר גם למצוא הרבה מובילים של דירות קטנות ותכולה מעטה. במקרים כאלה המחיר משקף גם את היכולת של הלקוחות הצעירים וגם את העובדה שיש להם פחות רכוש. שכונות כאלה פופולריות גם בעיני המובילים, שכבר יודעים איך להגיע לכל מקום כזה ולמצוא את הדרך הטובה ביותר להתקרב עד המקום המדויק מבלי להסתבך בסמטאות.

הובלה בשכונות החדשות והפופולריות

יש שכונות חדשות בירושלים שנחשבות גם למבוססות יותר והן מתאימות גם למשפחות הצעירות שמשפרות דיור ומנסות לשדרג את המגורים שלהן. בשכונות כאלה יש לא מעט מבני ציבור ובתי ספר, ולכן המשפחות מרובות הילדים נהנות גם ממחירים טובים יותר של דירות באזור. מאוד נפוץ לראות הובלה בירושלים לשכונות כאלה, שנחשבות גם למעורבות ומכילות דתיים וחילוניים מתונים יחסית. המגורים והחיים בצוותא כקהילה בשכונות אלה, שהן הלהיט של השנים, גורמים לכך שרבים מנסים למצוא בהן דירה ולכן תמיד יראו בהן משאיות בהובלה של דירה. במקרים כאלה ההובלה נעשית בעיקר בקיץ בגלל סוף שנת הלימודים, אבל אם עוברים דירה משכונה לשכונה בתוך העיר אין טעם לחכות לעונה היקרה ביותר.

הובלות לחרדים

המגזר החרדי הוא המאתגר ביותר, למרות שיש משפחות גדולות גם במגזר הדתי בירושלים. אנשי חברת הובלות מיכאל ובוריס מספרים על הדרישות הייחודיות שלמשפחות כאלה, שגם האריזה אצלן קפדנית. מלבד ההפרדה הטבעית שנדרשת בכלי מטבח ואחרים יש גם הובלת תכולה טיפוסית של ריהוט שמתאים לאורח החיים שלהם ודורש תשומת לב מיוחדת, כמו ארונות הספרים הכבדים, שולחן האוכל הגדול ומיטות רבות, בעיקר ניטות קומתיים. בכל מקרה, ההובלה בשכונות חרדיות נעשית גם בשכונות החרדיות החדשות והמודרניות, מה שמקל על הגישה לבניין והמעליות מקילות על ההובלה לדירות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן