חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סכנת נפשות

שוטרים בפעילות בירושלים

הזוי: חולה קורונה מאומת נסע באוטובוס ציבורי ונעצר בדרכו לירושלים. נהג האוטובוס נקנס, החולה נעצר


פעילות כוחות משטרת ישראל הביאה לפני זמן קצר לאיתורו ומעצרו לחקירה של חולה מאומת בנגיף הקורונה, כשהוא נוסע באוטובוס ציבורי בדרכו לירושלים.

במוקד המשטרה התקבל בשעות הצהריים מידע אודות חולה מאומת בנגיף הקורונה, ובדיקה שערכה המשטרה באשר למקום הימצאותו, העלתה כי החולה נמצא ככל הנראה על אוטובוס ציבורי העושה דרכו בכביש מספר 1, לכיוון ירושלים.

שוטרים שהיו ערוכים באזור ועסקו באכיפה של הנחיות צו בריאות העם, הצליחו תוך דקות לעצור את האוטובוס סמוך למחלף חמד כשעליו 34 נוסעים (בניגוד לצו), וכן איתרו ביניהם את החולה בנגיף ועצרו אותו לחקירה בחשד להפצת מחלה בזדון.

דוברות המשטרה

 

שוטרים הסבירו לכלל הנוסעים כי היו ככל הנראה היו במגע עם חולה מאומת, והם נדרשים להיכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות.נגד נהג האוטובוס נרשם קנס על סך 5000 ש"ח בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם – הסעת נוסעים מעל הכמות המותרת, והוא עוכב לחקירה.

מהמשטרה נמסר:" משטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן