חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קורא לראש העיר וסגניו לקצץ בשכר"

עופר ברקוביץ בפנייה לראש העיר: "נצטרך לראות מנהיגות שמוציאה את העיר ממשבר קשה ביותר" .יו"ר התעוררות קורא לבטל את הזיקוקים בעצמאות


יו"ר תנועת התעוררות, עופר ברקוביץ, העלה היום פוסט ובו קרא לראש העיר משה ליאון לקצץ שלושים אחוזים משכרו וכך גם לסגניו ולמנהלים אחרים במגזר הציבורי. ברקוביץ נמצא בקשר מתמיד עם בעלי העסקים ואף נכח בהפגנה שהתקיימה לפני מספר ימים ותמך בעסקים הקורסים במשבר הקורונה.

"תראו, בתקופה הקרובה נצטרך לראות מנהיגות שמוציאה את העיר ממשבר קשה ביותר. החלטות כלכליות חשובות, במצב לא פשוט.

אני קורא מזה זמן למשה ליאון, לקצץ בשכרו 30 אחוז לתקופת המשבר. כך גם כל סגני ראש העיר. כך גם כל המנהלים הבכירים בשירות הציבורי.

זה נדרש גם כדי להפגין מנהיגות ודוגמה אישית, וגם כדי להקל על הקופה הציבורית המדלדלת. זו חובה להפנות את המשאבים לקשישים, למשפחות הקורסות, לרווחה, לעצמאיים ובעלי העסקים",כתב ברקוביץ.

עמוד הפייסבוק של עופר ברקוביץ

 

אתמול פרסמה העירייה את התוכנית המלאה לחגיגות עצמאות בעיר בצל הקורונה. חבר המועצה קרא לבטל את מופע הזיקוקים המתוכנן, בין היתר בשל הפגיעה בהלומי הקרב וההוצאה הכספית:" יום העצמאות לפנינו. חושב שלא צריכים להרים מופעי זיקוקים.

זה בזבוז בתקופה שבה צריך לנהוג אחרת ולהתנהל באחריות כלכלית מירבית. כדי שאנשים יראו מהבתים צריך גם לייצר המון מוקדים. זה גם פוגע בהלומי הקרב שבינינו. בקיצור, השנה צריך לחגוג אחרת".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן