חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריה קינג משיב לברקוביץ

חבר המועצה מגיב לפוסט הלוחמני של עופר ברקוביץ: "דבריו מנותקים מהאמת, ראוי שלא יחטט בחשבונות הבנק של ראש העיר וסגניו". ליאון: "מודה לאריה על הסכמתו לכהן ללא שכר" 


משה ליאון הודיע הערב רשמית על מינויו של חבר המועצה אריה קינג לסגנו. מינוי קינג יובא לאישור בישיבת המועצה הקרובה בהתאם להסכם הקואליציוני.

חבר המועצה ויו"ר תנועת התעוררות, עופר ברקוביץ מתח הערב ביקורת חריפה על המינוי הצפוי ואריה קינג לא נשאר חייב.

קינג מסר הערב ל"ירושלמים": כל מי שעוקב אחר התנהלותם של חברי התעוררות בשנה וחצי האחרונות ובדגש על חודשי משבר הקורונה, מבין עד כמה מנותקים מהאמת, דבריו של ברקוביץ.

לפני כחודש במפגש של ארגוני המתנדבים בעיר, איפשר לתנועה פוליטית כהתעוררות להשתתף במפגש, זו התנועה הפוליטית היחידה שעושה במשבר שימוש פוליטי בוטה ובזוי.

לא רק שהם עושים שימוש במשאביהם תחת כסות הקורונה לשם קידומם הפוליטי, הרי שהם הרחיקו לכת עוד יותר, כשהם עושים שימוש במשאבי העירייה שמושקעים בסכומי עתק לשטח ו"התעוררות" מנכסים לעצמם את הפעילות שהעירייה יוזמת,מממנת ומאפשרת, לדוגמא, חלוקת עציצים לניצולי השואה, את העציצים רכשה העירייה, זה לא מנע מהמתעוררים להצטלם ולתייג את הפעילות כפעילות שלהם, ומשה ליאון ראש העיר, איפשר זאת, כי אצלו הניצולים, הם לפני הפוליטיקה המקומית.

אריה קינג. צילום באדיבות סיעת מאוחדים עם אריה קינג

 

כך גם כשפעילי התעוררות (מפלגה פוליטית!) חברו יחד לעמותת לב אחד, עמותה שהעירייה העניקה לה דלת פתוחה לפעילות העירייה בשכונות והתעוררות תרגמו את השיתוף פעולה בזמן המשבר, לטובת פרסומם על גבי חולצות "לב אחד" ארגון, שניסיונו בעיר וקשריו בעיר, נובעים מכך שראש העיר איפשר להם גישה וישיבה עם כלל מנגנוני העירייה.

הרחיק לעשות ראש העירייה ליאון, כאשר איפשר לפרסם את התנועה הפוליטית של יריבו הפוליטי עופר ברקוביץ, ברשימת ארגוני המתנדבים של עיריית ירושלים, דבר שהינו חסר תקדמים ואין לי ספק שראש העיר הקודם, ניר ברקת לא היה מאפשר זאת ובוודאי שעופר ברקוביץ אילו היה ראש עירייה, לא היה מאפשר זאת.

בנוגע לקיצוץ במשכורות נבחרי הציבור, אישית אני חושב שיש לקחת את פרסום דבריו של ברקוביץ בערבון מוגבל מאד, שכן, הוא נזכר לצייץ זאת, רק כאשר התברר לו שמשרת סגן ראש העירייה התרחקה ממנו מעט.

צילום: אודי דוד בן דוד

 

אני סבור, שאין לחייב נבחר ציבור שהתפטר ממקום עבודתו כדי להיבחר למועצת העירייה, או שמכר את עסקיו בערבות בחירתו ומינויו לסגן ראש עיר, כי לנבחר ציבור אין קביעות, אין פנסיה מובטחת מהעירייה ולכן ראוי שעופר ברקוביץ לא יחטט בחשבונות הבנק של כל סגן ראש עירייה או ראש עירייה, כי ייתכן שמצבו הפיננסי של ברקוביץ, בתפקידו הפרטי, ובכלל זה משכורתו החודשית גבוהה בהרבה ממשכורתם של נבחרי הציבור, אלא שלהם, כאמור, אין קביעות, אין פנסיה מובטחת וייתכן שבעוד 3.5 שנים ימצאו עצמם ללא משכורת וללא עתיד פיננסי איתן.

מציע לעופר להפנות את זמנו ותשומת לבו, לתושבי העיר בלי לעשות הון פוליטי לעצמו ולתנועתו. כיו"ר סיעת מאוחדים, הסיעה הימנית היחידה במועצת העירייה, סיעה שהצביעו לה חילונים,חרדים,דתלי"ם ואף כמה מאות ערבים, בכוונתי באמצעות לשכתי, להמשיך לפעול למען תושבי ירושלים באשר הם, בהתייחס לדברי עופר, גם אם הם לא ציוניים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר הערב: "אני מאחל הצלחה לאריה קינג בפעילותו החיונית במיוחד בימים אלו בטיפול במנהלים הקהילתיים בכל רחבי העיר בכלל ההיבטים של ההקפדה על ההנחיות והשמירה על בריאות התושבים לצד פעילות עשירה למגוון הגילאים וסיוע לאוכלוסיות חלשות ובסיכון.

וזאת לצד המשך העשייה בתחומי איכות הסביבה ומורשת ישראל.אריה הוא איש עשייה נמרץ ואין לי ספק שימשיך לתרום רבות בתפקידו כסגן ראש העיר לכלל תושבי ירושלים.אני מודה לו על הסכמתו לכהן בתפקיד ללא שכר בתקופה זו.יש בכך משום מתן דוגמא אישית הראויה לכל הערכה והוקרה."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן