חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגן הבוטני חוזר לפעילות

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים יפתח מחר את שעריו לציבור הרחב  לפי הנחיות משרד הבריאות. הכניסה לילדי ירושלים חינם


הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם יפתח מחר, יום רביעי 6/5/2020, את שעריו בפני הקהל על פי הנחיות משרד הבריאות. המבקרים יוכלו להיכנס לגן בתיאום ובהרשמה מראש. ילדי ירושלים יכנסו חינם. 

הגן הבוטני דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים, יבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור, על פי הנחיות משרד הבריאות. 

בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, יחויבו המבקרים בהנחיות הבאות

מכירת הכרטיסים תתבצע מראש באתר בימות וכך גם התשלום ותהיה לפי שעות; המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות/קבוצות, ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 10 אנשים; כל מבקר יחויב במדידת חום שתבוצע בכניסתו לגן  (לא תותר כניסה למי שחום גופו עולה על 38מעלות); כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף).

הגן הבוטני מאי 2020 צילום: תום עמית

 

אפשר יהיה לטייל בגן הבוטני בכל החלקות. הגן משתרע על 120 דונם וניתן להכניס בו מאות אנשים בו זמנית על פי הנחיות משרד הבריאות. 

תום עמית, מנכ"ל הגן הבוטני מציין כי: "לאחר חודש וחצי בו הגן הבוטני נסגר למבקרים אנו מאושרים להודיע  שבהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול , הגן יפתח את שעריו לכל תושבי ירושלים וישראל כולה. אני ממליץ בחום להגיע לבקר במרחבים האדירים של הגן וליהנות מהפריחות, המים הזורמים, מהאוויר, ממראות וניחוחות הטבע שנמצא כרגע בשיא פריחתו ו..מקצת שפיות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן