חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד החינוך מאשר את התוכניות החדשות של MY NINJA

אחד המוסדות המוכרים ביותר לתחום ספורט הנינג׳ה בישראל הוא My Ninja אשר ממוקם בעיר מודיעין ומתפרס על פני 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים, פארקור וכושר למבוגרים ולילדים.

מרכז הנינג'ה הוקם מתוך תפיסת העצמה של ילדים ונוער כשהנינג'ה הוא האמצעי לכך, כאשר המקום מתאים לילדי כיתות א' ועד י"ב לרבות לילדי החינוך המיוחד.

המתחם מכיל בית קפה בריא למתאמנים, אזורים ייעודים לאירועים, ולאחרונה גם חוגים חדשים, לכל הגילאים – אשר מאפשרים מתאמנים לקבל חווית כושר בלתי נשכחת – גם בגילאים בהם עדיין לא ניתן להירשם לחדר כושר.

מעבר להיצע הרחב של האטרקציות והמתקנים אשר מציע המתחם, לאחרונה החליטה הנהלת המקום להתחיל לקיים חוגים שונים ומגוונים, אשר כולם ככולם מיועדים לשיפור תחושת המסוגלות והכושר הגופני של המתאמנים – החל מחוגי נינג׳ה, דרך חוגי פארקור – בעוסקים בהגעה לנקודות שונות על מסלולים תוך התגברות על מכשולים שונים, ואף חוג קליסטניקס – אימונים המבוססים על משקל גוף, אשר משלבים אלמנטים של אימוני כוח ותנועה אשר ניתן לקיים בכל מקום וזמן, ללא צורך בציוד ייעודי.

צילום: באדיבות MY NINJA מודיעין

חשוב לציין כי הפארק הינו גם היחיד מסוגו אשר מותאם לבעלי צרכים מיוחדים ונבנה תוך התייחסות קפדנית לנושא מבעוד מועד. התאמה זו של המתחם הנינג'ה הינה כה חשובה עבור אוכלוסייה זו, היות והיא מאפשרת לילדים אלו לחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית שלהם.

כאמור, מתחם הנינג׳ה משמש גם כמקום רפוי, שיקום, החלמה והעצמה, כאשר לאחרונה החלו בMY ninja להפעיל תכניות ייחודיות המאושרות בגפ"ן של משרד החינוך.

במסגרת התכניות האלו בתי ספר המגיעים אל המתחם למספר מפגשים, במסגרתם התלמידים מקבלים סיוע בבעיות צבירת משקל, כמו גם כלים להעצמה אישית וקבוצתיות, שיפור האקלים הכיתתי, חיזוק תחושת המסוגלות, חיזוק ערכי ההתמדה וסל חינוך גופני.

אחד הבעלים של מתחם הספורט החדשני, שחר מי-און מספר לנו כי "האימון במתחם מאפשר להם להתנתק מהמסכים, לא להסתובב ברחובות ולחזק את עצמם בכל תחום. למעשה, אנחנו מביאים פתרון חינוכי בלתי פורמלי, לאחר כאוס מוחלט שמגיפה יצרה. לא רק העצמה של הכושר הגופני והנפשי אלא גם ריפוי על ידי תעסוקה. "

צילום: באדיבות MY NINJA מודיעין

אסון במלכי ישראל: בן 9 נהרג לאחר שנפגע ממשאית

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן