חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשת הנשיא, נחמה ריבלין הלכה לעולמה

נחמה ריבלין לא הצליחה לחזור לאיתנה אחרי ניתוח השתלת ריאה שעברה לפני שלושה חודשים

יום עצוב: רעייתו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נפטרה הבוקר, יום שלישי, א' בסיוון תשע"ט, 4 ביוני, בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

 

 

בת 73 הייתה במותה, ערב יום הולדתה ה-74.נחמה עברה השתלת ריאה לפני כשלושה חודשים, ביום שני, ד' באדר ב' תשע"ט, 11 במרץ 2019, ניתוח לו נזקקה בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות.

מבית הנשיא נמסר: "הנשיא המדינה ובני המשפחה מבקשים להודות לצוות בית החולים בילינסון כולו, על הטיפול המסור, הרגיש והמקצועי לו זכתה במהלך החודשים האחרונים, לילות כימים, בלב רחב ובמאור פנים.בנוסף, מבקשת משפחת ריבלין להודות לאזרחי ישראל ולראשי העדות, אשר לא פסקו מלדרוש בשלומה של נחמה, לשלוח אל בית החולים ובית הנשיא מכתבים וציורי ילדים מרגשים, ולהתפלל לרפואתה יום יום, שעה שעה. דאגה זו העניקה לנשיא ולבני המשפחה כולם, כוחות ותמיכה שלא ניתן לתאר את עוצמתם במילים.

תודת המשפחה שלוחה גם למשפחת חלבלי אשר תרמה לנחמה את ריאתו של בנם יאיר ז״ל על אצילותם מעוררת ההשראה ועל המעשה המופלא שעשו.נבקש מהציבור הרחב ומאמצעי התקשורת לאפשר למשפחה להתכנס באבלה בשעות אלה ולהימנע מפניה ישירה אל בני המשפחה".

 

 

מבית החולים בלינסון נמסר:"שלושה חודשים לאחר השתלת הריאה נפטרה הבוקר גב נחמה רבלין. לצערנו כל מאמצי הרופאים לייצב אותה לאורך זמן בתהליך השיקום המורכב שעברה לאחר ההשתלה, לא צלחו .הצוותים הרפואיים של מערך לב חזה, ריאות , קרדיולוגיה וטיפול נמרץ לא משו ממיטתה של גב רבלין בכל התקופה וטיפלו באישה מופלאה זו במסירות ומקצועיות.זהו יום עצוב עבור כולנו במרכז הרפואי, וצוות בית החולים אבל ומרכין ראש.

אנו מחבקים את המשפחה ושולחים את תנחומינו לנשיא המדינה, ילדיה, נכדיה ובני משפחתה של נחמה.
אנו מחזקים את ידי המשפחה בשעות קשות אלו.
משפחה אצילית שתמכה ועטפה את גב ׳ רבלין בתקופת אישפוזה הממושכת .יהי זיכרה ברוך".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן