חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנשי ציבור נפרדים מנחמה ריבלין

ראש הממשלה, חברי כנסת וראש עיריית ירושלים סופדים לנחמה ריבלין 

ראש הממשלה בנימין נתניהו:" ‏יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי שרה ואני מביעים צער עמוק על פטירתה של רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין ז״ל. כולנו התפללנו לרפואתה במהלך התקופה האחרונה בה נלחמה בגבורה ובתעצומות נפש על חייה. אנחנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו לנשיא המדינה ולכל בני משפחתו. יהי זכרה ברוך".

מעיריית ירושלים נמסר:" ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, מביע את צערו העמוק ותנחומיו לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, ומשפחתו על פטירתה של הגב' נחמה ריבלין.ראש העיר, מועצת העיר ותושבי ירושלים מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה".

משה ליאון:"הגברת ריבלין הייתה מופת לעם שלם, בחום האנושי, ביחס המחבק ובאהבה לאנשים. כולנו מרכינים ראש ומצטערים צער רב על לכתה בטרם עת'.

*סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי מסרה: "שולחת תנחומים מעומק הלב לנשיא המדינה ראובן ריבלין על פטירתה של רעייתו האהובה נחמה. נחמה היתה שותפה מלאה לדרך הציבורית ארוכת השנים של הנשיא, וכולנו נשאנו תפילות להחלמתה. יהי זכרה ברוך"

שר המדע אופיר אקוניס:" תנחומיי לנשיא ריבלין ולמשפחה כולה על פטירתה של הגברת נחמה ריבלין. הכרתי את נחמה שנים ארוכות לפני שהייתה אשת נשיא המדינה. אשה מרשימה, רחבת אופקים, קשובה לכל ופתוחה לבריות. זהו יום עצוב למשפחת ריבלין ולמדינת ישראל".

ראש עיריית ירושלים לשעבר, ח״כ ניר ברקת:" משתתף בצערו הכבד של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ומשפחתו על פטירתה של נחמה ז״ל.בחודשים האחרונים התפללנו כולנו לרפואתה של נחמה, אבל לצערנו הנס לא קרה.נחמה הייתה ירושלמית בלב ובנפש, אשה אצילית שהיוותה מופת ודוגמה לכולנו.יהי זכרה ברוך".

ח"כ גדעון סער:" נחמה ריבלין, אוהבת-האדם, בעלת הלב הגדול, נלחמה בעוז עד הרגע האחרון.לבי לנשיא המדינה, חברי ראובן ריבלין – לו היתה נחמה חברה, אהובה, שותפה ומשענת – ולבני המשפחה על האובדן הכבד.יהי זיכרה ברוך".

השר צחי הנגבי : "אני מביע צער עמוק על פטירתה של נחמה ריבלין, רעיית נשיא המדינה.הכרתיה עשרות שנים, אשת חיל צנועה ואוהבת אדם.מי יתן ומשפחת ריבלין לא תדע עוד צער".

חה״כ גבי אשכנזי:"חברי היקר, משתתף בצערך על לכתה של נחמה היקרה.יום עצוב למדינת ישראל.יהי זכרה ברוך".

ח"כ אתי חוה עטיה (הליכוד) ספדה לרעיית הנשיא המנוחה:"ברוך דיין האמת. קיבלתי את הבשורה על פטירתה של נחמה ריבלין ז"ל בצער רב. נחמה הייתה אישה משכמה ומעלה שפעלה ללא לאות למען האומנות הישראלית והספרות העברית שכל כך אהבה, ואף ייסדה את פרס "רעיית נשיא המדינה לשירה העברית".אני משתתפת בצער המשפחה ושולחת תנחומיי הכנים לנשיא המדינה, מר ראובן ריבלין. יהי זכרה ברוך".

שרת המשפטים איילת שקד: "יחד עם כל אזרחי ישראל אני משתתפת בצערו של נשיא המדינה ראובן ריבלין על פטירת רעייתו נחמה. בני הזוג ריבלין היו דוגמה לזוגיות מופתית ואהבת אמת. זכיתי להכיר את נחמה בשנים האחרונות וגיליתי אישיות לתפארת עם אהבה עצומה למדינה ולאזרחי ישראל. יהיה זכרה ברוך".

 

.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן