חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושב מאה שערים: "רק שמדובר בחרדים יש כותרות"

המשטרה פיזרה אמש את חוגגי הילולת רבי שמעון באזור מאה שערים. התושבים בשכונה דוחים את הטענות ואומרים: "בכל עיר חגגו אתמול, הצעירים שלנו היו נעולים חודשיים בבתים, כולם רוצים לשמוח" . אריה קינג: "חייב להטיל עליהם סגר, מופקרים" ▪️ מילן בן-דוד מועלם


כוחות המשטרה פעלו הלילה לפיזור התקהלות של כמה מאות תושבי אזור מאה שערים שחגגו בהילולת ל"ג בעומר בשטח בתיהם.

החגיגות במאה שערים גררו ביקורות קשות על תושבי המקום אלא שהתושבים עצמם לא מתרגשים ואמרו הבוקר: "בכל עיר חגגו אתמול בלילה. גם בערים חילוניות. אף אחד לא פסח על חגיגות לרבי שמעון בר יוחאי . אם המשטרה הייתה מחפשת התהקלויות במקום אחר, ודאי שהיא הייתה מוצאת. הצעירים שלנו היו נעולים חודשיים בבתים, כולם רוצים לשמוח".

אחד התושבים סיפר: "מדובר ברוב של צעירים שחגג פה אמש. צעירים חילוניים חוגגים כל הזמן ואני לא שומע שמישהו מתלונן על כך. רק שמדובר בחרדים יש כותרות. שמחנו בהילולת רבי שמעון ולא חגגנו בערב קריוקי סתמי. יש לי משפחה בערים מעורבות ואני יכול להגיד לך שתושבים רבים חגגו שעות ארוכות ועד אור הבוקר אתמול בלילה. אבל רק שמדובר בחרדים עושים דרמה ומכנים אותנו בשמות. אז אשרינו על הביזיונות. רבי שמעון חשוב יותר".

מי שראה בחומרה את ההתקהלות במאה שערים הוא סגן ראש העיר, אריה קינג שכתב בעמוד הפייסבוק שלו:  "משרד הבריאות, משרד הביטחון ומשטרת ישראל- מחוז ירושלים, חייבים מחר עם שחר, בשיתוף עם עיריית ירושלים להטיל עוצר על תושבי בתי הונגרין שבמאה שערים וסגר (אין יוצא ואין נכנס) משכונת מאה שערים.

ממש כפי שהתורה מצווה לעשות למצורע, להוציאו אל מחוץ למחנה ל7 ימים, במקרה של הקורונה, 14 ימים שלא יהיה נכנס ויוצא מהשכונה.

כך נגונן על שאר תושבי העיר מאלפי ההזויים, מופקרים ומחללי ה' בפרהסיא שלא רק שמסכנים את חייהם וחיי ילדיהם, אלא גם את חיי שאר תושבי העיר.

אריה קינג. צילום באדיבות סיעת מאוחדים עם אריה קינג

 

ולכל ידידיי, שמרגישים ש"מחפשים את החרדים", אז כן, אם הייתי חבר במועצת עיריית תל אביב, הייתי מציע לסגור את הגישה לחופי הים.אבל לשמחתי הרבה,אינני תל אביבי.

וגם, מהבליינים בחופי הים, לא ציפיתי שיקשיבו להוראות הרבנים, לכן, מדוע להאשימם בחילול ה'?
ולסיום, מה לעשות ונתוני ההידבקות ונתוני התמותה מנגיף הקורונה, בקרב האוכלוסיה החרדית בירושלים בהשוואה לשאר האוכלוסייה בארץ, הם חסרי פרופורציה ליחס שלהם באוכלוסיה וכן, הגיע הזמן שהקומץ החרדי המטורלל הזה, יוקע על ידי כלל החרדים ויוקא מתוך המגזר החרדי שברובו המוחלט,נשמע להוראות והנחיות משרד הבריאות".

עמוד הפייסבוק של עופר ברקוביץ'

 

יו"ר התעוררות, עופר ברקוביץ הגיב גם הוא ואמר: "מה שקרה אמש בבתי אונגרין הוא מחדל מסוכן שעלול לעלות בחיים. דווקא במקומות בהם יש ריכוזים גבוהים של חולים, היערכות לוקה וחסרה של המשטרה והעירייה לאכוף ולמנוע התקהלות. לא ברור איפה ראש העירייה.נפנה לממשלה – לבחון הטלת סגר ממוקד שימנע פגיעה בשאר הציבור ויאפשר לעסקים ולמשק לחזור לפעולה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן