חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשות סוף השבוע בירושלים 📸

סוף שבוע סוער במיוחד עבר על העיר בגזרה הביטחונית והבריאותית: למעלה ממאה חולים חדשים בירושלים, תקרית במזרח העיר ושריפה בשועפט 📸 מילן מועלם


▪️הקורונה בירושלים מתפשטת. בכניסת חג השבועות אובחנו 18 חולים בגימנסיה העברית. כעבור מספר שעות בלבד התברר שמספר החולים הוא למעלה ממאה בבית הספר וירושלים הפכה להיות העיר עם אחוז התחלואה הגבוה ביותר בארץ. נכון לערב זה מספר החולים בגימנסיה עומד על 104 חולים. 15 מתוכם אנשי צוות ועוד שלושה הורים. 

בהחלטת ראש העיר משה ליאון, ביום שבת בבוקר נפתח מתחם הדרייב אין סמוך לאיצטדיון טדי על מנת להגביר את קצב הבדיקות למשפחות ותלמידי הגימנסיה.

שלוש מהחולים הם שחקני קבוצות הנוער של בית"ר ירושלים. לאור זאת, שלוש קבוצות נכנסו לבידוד. 

עקב ההפרדה באימוני הקבוצות, אף אחד מהילדים בקבוצה לא היו בחשיפה כלשהי לקבוצות אחרות במתחם.ההורים של השחקנים בקבוצות קיבלו הודעות פרטניות. 

▪️ביום שישי בלילה נדרס לוחם מג"ב במחסום המנהרות. הוא פונה לבית החולים במצב קל. רוכב אופנוע שהגיע למחסום לא עצר לבקשת החולמים ופגע בלוחם מג"ב. מאוחר יותר התברר כי מדובר בתקרית כל רקע פלילי וכי האופנוע היה גנוב. 

 ▪️עוד בשישי בלילה, בשעה 00:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בדרך חברון בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם צעיר כבן 20 במצב קשה עם חבלת ראש, מחוסר הכרה. 

▪️ביום שבת בשעות הבוקר המוקדמות, שוטרים המוצבים בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה, הבחינו בחשוד שהחזיק חפץ חשוד שנראה כאקדח, וקראו לו לעצור. 

שוטרי מג"ב המוצבים באזור העיר העתיקה החלו לנהל אחריו מרדף רגלי קצר, במהלכו ביצעו לעברו ירי שהוביל לנטרול. מאוחר יותר התברר כי מדובר בתושב מזרח העיר, אוטיסט, שלא אחז בחפץ מסוכן.

השוטרים הגיעו לחקירה במח"ש וצו איסור פרסום הוטל על פרטי האירוע. כבר עכשיו נשמעים קולות בקרב הרשימה המשותפת נגד התקרית ובמשטרה עוקבים בדריכות מחשש להסלמה. 

▪️בשבת בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שריפה בבית, במחנה הפליטים שועפט. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה בהר הצופים אשה כבת 75 במצב קריטי, תוך פעולות החייאה, עם כוויות נרחבות. מותה נקבע בבית החולים . 3 נפגעים נוספים פונו ע"י אמבולנס של הסהר האדום.

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

הצטרפו לקבוצת הווצאפ של ירושלמים ותישארו מעודכנים תמיד ⬅️⬅️⬅️

https://chat.whatsapp.com/2bqDNZr3Cmr5vGMdty6tKA

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן