חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים מודאגים 📸

הורים רבים מסרבים לשלוח את ילדיהם ללימודים הבוקר. לטענתם הנגיף כבר התפרץ והילדים שלהם עלולים להיות הבאים בתור: "עד שלא תתבהר התמונה לא נשלח למסגרות" 📸


בהלת קורונה בירושלים. אחרי שהתגלו למעלה ממאה חולים בגימנסיה העברית ברחביה, הורים רבים ברחבי העיר מפחדים לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך הבוקר.

ההורים מאמינים כי היקף ההדבקה רחב יותר, בפרט בגילאי חטיבה ותיכון שכן הם מרבים להתראות עם בני גילם גם מבתי ספר אחרים.

מעבר לכך, גם בבית הספר היסודי פולה בן גוריון צופים שלא יגיעו כלל הילדים לאור העובדה שאחים לילדים בבית הספר, לומדים בגימנסיה העברית.

בתיכונים נוספים ברחבי העיר קיימת התארגנות מצד ההורים שמבקשים להקפיא את הלימודים בשלב זה.

אלא שאחרי התייעצויות במשרד הבריאות, האוצר והחינוך, הוחלט להשאיר את בתי הספר בהם לא נמצאו חולים פתוחים.

מהעירייה נמסר :"בתום הערכת מצב שהתקיימה הערב (ש'), בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, יו"ר ועד ההורים, אריק קפלן, נציג מדא ונציגי קופות החולים, בנושא הקורונה בגמניסיה העברית הוחלט כדלקמן:ע"פ הנחיות משרד הבריאות והקבינט הקורונה מחר, הלימודים בירושלים יתקיימו כסדרם וכל בתי הספר יפתחו מלבד הגמנסיה.ההנחיה כי אין חובת הגעה ללימודים עדיין תקפה.בני המשפחה הגרעינית של החולים המאומתים מהגמנסיה, שהתגלו ביומיים האחרונים מתבקשים לפנות לקופות החולים לקבלת הפניה לבדיקת קורונה במתחם הדרייב אין בטדי".

למרות הודעת העירייה, מתארגנת קבוצת הורים שקוראת להשאיר את הילדים בבית. אחד מההורים אמר :" עד שלא תתבהר התמונה נשאיר את הילדים בבית. זה לא אחראי ואל נשכח שהילדים בגילאים אלו כולם חברים של כולם כך שסביר שישנם חולים גם מחוץ לגימנסיה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן