חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המהפך של השכונות הותיקות📸

נדל"ן ירושלמי בשנת 2020  – ביקוש לפרויקטים בשכונות מתפתחות בירושלים


אחת המגמות הבולטות לעין בשליש הראשון של שנת 2020 בענף הנדל"ן הירושלמי הוא הביקוש ההולך וגובר לפרויקטים הנמצאים בשכונות מתפתחות העוברות תהליך של צמיחה ושינוי משמעותי.

הסיבה המרכזית לביקוש הגואה בשכונות אלו , היא זיהוי ההזדמנות העסקית הגדולה בנקודת זמן זו, בתוך תהליך השינוי וזאת לפני השלמת המהפך של השכונה ,שיביא תוך כדי התקדמותו ובסיומו לעליית מחירים משמעותית. במילים אחרות, התייחסות לחזון העתידי של אותה שכונה כבר בשלבי התכנון המוקדמים היא המפתח המרכזי להשבחה אופטימלית של הנכס ולהשקעה כלכלית עם תשואה גבוהה.

אחת השכונות שהפכה לאלטרנטיבה מועדפת בסל האפשרויות של המשקיעים ולמחפשי הדירות למגורים בעתיד בירושלים היא קריית יובל.

באדיבות קדמת היובל וקרסו נדל"ן

 

אחת השכונות הוותיקות בירושלים המשנה את פניה באופן חסר תקדים וצפויה להפוך בשנים הקרובות לאחת השכונות המבוקשת ביותר בעיר. הסיבות לכך הן רבות: המיקום המרכזי של השכונה, הנגישות הרבה, תנופת הבנייה המחודשת של פרויקטי מגורים המתוכננים לקום בה עם מאות יחידות דיור חדשות, מגדלי מגורים חדשים, מרכזי מסחר מתקדמים במרחק הליכה מהבית, שדרת מסחר מרהיבה לאורך רחוב טהון , פיתוח רחובות ותשתיות ותנופת הפיתוח התחבורתי העוברת על דרום מערב העיר, הופכים את קריית יובל ליעד אסטרטגי ומבוקש במיוחד. 

רכישת נדל"ן בשלב מוקדם בתהליך השינוי המתחולל בקרית יובל, הינה הזדמנות יוצאת דופן בהשבחת הנכס שכן, על פי ההערכות שווי הנכסים בה צפוי לעלות באופן משמעותי בשנים הקרובות עם השלמת השינוי בשכונה.  

בנוסף, הסמיכות הרבה לרכבת הקלה וההימצאות ליד עורק תחבורה ראשי מהווים שיקולים מרכזיים ברכישת דירה בירושלים ובכלל. ככל שהנגישות התחבורתית גבוהה יותר כך גם הביקוש גדול יותר והדבר בא לידי הביטוי באופן בולט בקרית יובל.  

באדיבות קדמת היובל וקרסו נדלן

 

המהפך הגדול בקריית יובל מתחיל עם פרויקט 'שדרות . 'שדרות היובל' הינו פרויקט מגורים חדש, הכולל שלושה מוקדים על הציר המרכזי בשכונה, רחוב טהון, מהרחובות הראשיים של השכונה. ההתפתחות הגדולה של הציר טהון כוללת הקמת מגדלי מגורים חדשים, חנויות מסחר לאורכו, סינימטק ומבני ציבור. כל אלו מהווים את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור השכונה בשנים הקרובות. 

'שדרות היובל', אותו מובילות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן, כולל שלושה מתחמי מגורים חדשים בהם יוקמו 508 יחידות דיור חדשות במקומן של 120 דירות מגורים ישנות שנבנו בשנות ה-60. 

החברות החלו בהקמת המתחם הראשון בשדרות היובל , הממוקם בכניסה לשכונה (רחובות טהון 13 ורבינוביץ'  31) הכולל שני מגדלי מגורים בני 20 קומות ובהם 130 יחידות דיור עם תמהיל מגוון, חניונים תת- קרקעיים, גן ילדים וחנויות מסחר.

במסגרת  הקמת מתחם הראשון בשדרות היובל וההתחדשות של ציר טהון ,יבצעו היזמים עבודות פיתוח רבות לטובת כלל תושבי השכונה החלפת קו ביוב לאורך רחוב טהון עד למפגש עם רחוב זנגוויל, הקמת שני גני ילדים במתחם הראשון ( יבנו על רחובות טהון 13 רבינוביץ' 31 ) הקמת כיכר תנועה ברחוב רבינוביץ' והרחבת הכביש לאורך הרחוב, הקמת פארק ציבורי ומבנה ציבור. בנוסף, בשלושת המתחמים יוקמו מאות מקומות חניות תת-קרקעיות שיאפשרו פינוי המרחב הציבורי ממכוניות חונות.  במקביל לאורך השדרה מוקמות חנויות למסחר ושירותים, בתי קפה וסינימטק כאמור. 

עבודות הבנייה במתחם שבין טהון לרבינוביץ' צפויות להסתיים בעוד כשלוש שנים. 

מחברות קרסו נדל"ן וקדמת היובל נמסר: "שדרות היובל", אכן מהווה אבן דרך משמעותית וחשוב לתחילת הביצוע ,הלכה למעשה, של התחדשות קריית היובל כולה. אנחנו מאמינים שתוך זמן קצר נראה מנופים באוויר בשכונה כולה גם מעבר לציר טהון. לעניין ההזדמנות הפיננסית שמציגה קריית היובל היום,  אנחנו מרגישים את הרצון של תושבי העיר "לנצל" את ההזדמנות להשיא תשואות גבוהות ובצד זאת אנחנו גם פוגשים לא מעט לקוחות המדמיינים את עצמם חיים בדירה חדשה, עם כל המשתמע מכך, בשכונה המקסימה הזו. ישנם הרבה מתושבי ירושלים שנולדו בשכונה ומעוניינים לחזור אליה מבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים של מגורים ונגישות תחבורתית. אנו מאמינים מאוד בקריית היובל ושמחים להיות חלק מרכזי ובלתי נפרד מהשינוי המרגש המתרחש בה". 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן