חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

129 חולים חדשים בעיר📸

משרד הבריאות מאשר: ההתפרצות בירושלים היא סימפטום למשהו רחב יותר שמתרחש. ההחלטות: הגברת קצב הבדיקות, בדיקות לכולם. בעירייה יודיעו הערב על סגירת מוסדות חינוך 📸


המדינה כולה נכנסת לכוננות קורונה בעקבות ההתפרצות בירושלים. משרד הבריאות הודיע הערב שבתוך שלושה ימים בלבד אותרו 129 חולים חדשים בעיר. ההערכה היא שקיימים עוד עשרות רבות של חולים.

בהצהרה שמסר הערב התייחס השר יולי אדלשטיין להתפשטות הנגיף בגימנסיה העברית בירושלים: "זה לא סוד שאירוע ההדבקה בירושלים מאוד מדאיג אותנו. המספרים מדאיגים כשלעצמם, אבל בכל הישיבות שלנו המסקנה שעולה שזהו סימפטום לתופעה רחבה יותר שקורית בעוד בתי ספר. אנחנו רואים את נתוני הבדיקות – מתוך 2,800 ומשהו בדיקות שבוצעו נמצאו כבר 53 חולים חדשים שאובחנו כחולי קורונה".השר הודה כי נבדקה האפשרות לסגור את בתי הספר בעיר אך היא נדחתה.

בשעה זו נפגש השר אדלשטיין עם ראש העיר משה ליאון והשניים ידונו בדרכי הפעולה להתמודדות עם הנגיף בעיר. השר בישר כי יש מלאי עצום של בדיקות וכל מי שנחשף לחולה קורונה יוכל להיבדק מיידית.

מאוחר יותר הערב צפויה העירייה לעדכן על בתי ספר שיסגרו באופן זמני. עם זאת, כבר היום החליטו ועדי ההורים לסגור מספר תיכונים על דעת עצמם ולהעביר את הלמידה לזום.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן