חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלו הפתרונות הדיגיטליים שמחכים לכם בחדר השינה!

קרדיט לתמונות FREEPIK

מה כבר אנשים מבקשים? לנצל את שעות החשיכה עבור שינה רצופה, נוחה ונעימה, כך שבבוקר נקום ערניים ומלאי אנרגיה. עם זאת, למרות שמדובר במשימה לכאורה טבעית ופשוטה, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם ישנים שינה קלה, או מתעוררים מוקדם בבוקר ומחכים לשעון המעורר עם קפה טרי ותחושת עייפות מעיקה. מה אם כן עושים? זהו בדיוק הזמן להודות שבזמן שאנשים ישנים פחות טוב בשל דפוסי התנהגות שנוגעים לטכנולוגיה (מכניסים את הנייד למיטה, נרדמים מול הטלוויזיה וכדומה), הטכנולוגיה בכבודה ובעצמה גם יכולה לסייע. מוזמנים להכיר 4 פתרונות מתקדמים שישדרגו לכם את חוויית השינה!

מענה מושלם עבור זווית שינה מושלמת

מכירים את זה שמנסים למצוא את התנוחה הטובה ביותר, אך מהר מאוד מגלים שמדובר במשימה מאתגרת? במיוחד בשל כך ישנה מיטה מתכווננת . מדובר במיטה שמאפשרת שליטה נפרדת הן עבור האזור של הגב והן עבור האזור של הרגליים. באופן שכזה זוכים במענה מדויק בכל רגע נתון, ואף בקלות יתרה – בלחיצת כפתור.

נכנסים לאווירה

אין ספק שעל מנת לשקוע בשינה עמוקה נדרש לבחור מזרן שמתאים למבנה הגוף, וזאת לאחר שבחנתם שלל מזרנים שנחשבים איכותיים ומתקדמים. עם זאת, יש דברים קטנים ומשלימים שגם כן תורמים לאיכות השינה, ופה אנו מדברים על מכשיר אידוי ארומתרפי. יצא לכם להכיר? מדובר במכשיר מעוצב שמפיץ ניחוחות נעימים ומרגיעים. מה עוד? ובכן אין להפריד בין עיצוב לאווירת שינה, כך שטוב לדעת שבין היתר המכשיר מציע תאורה ב7 גוונים וניתן לתכנת את שעות הפעילות שלו.

טוענים שלא נוחרים? יש עובדות!

קרה שהטיחו בכם האשמות על כך שנוחרים, ואילו אתם מבחינתכם בטוחים שזה לא נכון? ובכן אם מוטרדים מהנושא, מוזמנים להכיר אפליקציה ייעודית, אפליקציית SnoreLab. זו מסייעת למדוד את משך ועוצמת הנחירות, כך שיש עובדות בשטח. למה עוד האפליקציה טובה? אם מודעים לכך שנוחרים, ועל כן מבקשים לשנות תרופה או תזונה, האפליקציה מסייעת להבין מה בפועל מסייע לטפל בבעיה – מה מסייע לישון טוב יותר.

אפליקציה שמסונכרנת עם השעון המעורר

אין תחושה יותר מבאסת מאשר שינה עמוקה שמופרעת בגין שעון מעורר. מה עושים? נעזרים באפליקציית Sleep Cycle! זו מסייעת לנטר את עוצמת השינה ובהתאם לממצאים משנה את התזמון של השעון המעורר. כך למשל אם שמנו שעון מעורר לשעה 7:00 בבוקר והאפליקציה שמה לב שבדיוק שקועים בשינה עמוקה, היא תקדים במעט את הצלצול, כך שנתעורר ערניים, גם אם קמנו מספר דקות לפני השעה המתוכננת.

אוזניות ייעודיות לשינה

אולי חשבתם שכבר שמעתם הכול על אוזניות, אך פה אתם מוזמנים להשלים פערים. אם טרם יצא לכם להכיר אוזניות שינה, נספר שאלו ממלאות תפקיד כפול. מצד אחד חוסמות רעשים חיצוניים ומצד שני משמיעות רעשים שפשוט כיף לצלול עמן אל תוך עולם מופלא שקרוי שינה עמוקה. אז בפעם הבאה שמבקשים לישון בזמן שהשכנים צועקים, או מכונת הכביסה עובדת, אתם יכולים להיות רגועים (וישנים).

הכבש ה16

מה עתה? מוזמנים לבחור בפתרונות הטכנולוגיים שאליהם יותר מתחברים, ועם קצת מזל (וקידמה), לישון טוב יותר. בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן