חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוחרי השוק מברכים על פרוייקט המדרחובים 📸

סוחרי השוק המסורתי במחנה יהודה נפגשו אתמול (ג') עם ראש העיר ירושלים משה ליאון בנוגע לפרויקט המדרחובים: ״שמחנו לקבל מראש העיר מידע מקיף לגבי התכנית ואנו מברכים עליה"📸


סוחרי שוק מחנה יהודה נפגשו אתמול עם ראש העיר משה ליאון. הפגישה נערכה בלשכת ראש העיר ועסקה בפרויקט "עיר המדרחובים של ישראל", שתחל לפעול הערב ברחובות הסמוכים לשוק מחנה יהודה.

בפגישה לקחו חלק: ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מחזיק תיק העסקים, יהודה בן יוסף, מנהל אגף רישוי עסקים, אמיר חכימיאן, מנהל אגף רישוי ושיטור, אילן ששון, יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן וסוחרי השוק האותנטי – אברהם לוי, ירון צדקיהו, אלי לוי, בועז יהושע, שלמה ניסן ושלמה חבה.

במהלך הפגישה עלו מספר רב של שאלות מצד סוחרי השוק המסורתי בנושאי חנייה, הסדרי תנועה, חסימת רחובות ושעות הפעילות של המדרחוב.

ראש העיר ירושלים הבהיר מספר פעמים בפגישה את תכלית התכנית – סיוע לכלל העסקים והשיב לכל השאלות, דבר שסיפק מאוד את הסוחרים שזכו ממנו להבטחה כי אחת לחודש יזמן אותם לפגישה יחד עם יו״ר ועד הסוחרים, כדי לעקוב אחר התקדמות התכנית ולהפיק לקחים בהתאם לממצאים.

סוחרי השוק, שיצאו מרוצים מאוד מהפגישה, הודו לראש העיר על ההיענות המידית לפגישה, על האוזן הקשבת ועל הנכונות להקשיב לטענותיהם ולאתר פתרונות, כפי שהורה על הכשרת חניון שערי צדק הישן כדי לאפשר חניה בחינם לבאי השוק למשך שעתיים ובתנאי שרכשו במאה שקלים בחנויות השוק.

מחזיק תיק העסקים יהודה בן-יוסף אמר: ״יחד עם נציגות מכובדת של סוחרי השוק יושבו כל ההדורים וסיכמנו על המשך שיתוף הפעולה הפורה בינם לבין ראש העיר, לביני וועד הסוחרים. אנו פרטנרים שלהם ויחד נאיר את שוק מחנה יהודה. כבר לאחר הפגישה תואמו עימי פגישות עבודה לקידום השוק גם בשעות היום. כלכלת ירושלים בראש מעייניי״.

הסוחר אברהם לוי הוסיף : ״המפגש עם ראש העיר ליאון היה מעולה. זכינו לאוזן קשבת ומידע מקיף ולאחר שקיבלנו תשובות למספר נושאים שהדירו שינה מעינינו, התרצנו ובירכנו על התכנית שבע״ה תסייע לכל בעלי העסקים בשוק וסביבתו להצליח.
ביקשנו מראש העיר פגישה בעוד חודש כדי לבחון את התקדמות התכנית והוא הציע כי אחת לחודש תתקיים פגישה כדי לבחון במקביל תכניות נוספות שניתן לבצע למען הצלחתנו ועל כך תודתי לו. סמוכים ובטוחים כי התכנית תצליח״.

שלמה ניסן סיכם: ״הקשבנו והתרשמנו ונבחון תוך כדי תנועה האם הפרויקט מטיב עימנו. נדע זאת במיידי לפי הקופות .ראש העיר בא לעזרתנו והתרשמנו שטובת הסוחרים בראש מעייניו״.

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: ״הסוחרים לפני הכל. מברכת על המפגש המוצלח בו ניתנו תשובות מספקות מצד ראש העיר משה ליאון לסוחרים, לגבי כל הנושאים שהטרידו אותם טרם הפגישה. אני מבטיחה לסוחרים היקרים, שתכנית המדרחוב ברחובות השוק, היא רק ההתחלה ועוד נוביל פרויקטים רבים ויפים למען הצלחתם. חשוב לי לומר שבכל שלבי הפעילות נדרוש מבעלי העסקים להתחשב בתושבים ובצרכיהם״.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״לאחר שעשיתי כל שביכולתי להשיב לפעילות את שוק מחנה יהודה, עכשיו הגיעה העת לסייע לסוחרים לשוב ולהתפרנס בכבוד. במפגש, קיבלו הסוחרים תשובות ברורות לכל שאלה. סיפרתי להם כי הוצאתי צו המאפשר חניה בחינם למשך שעתיים בחניון שערי צדק הישן לכל מי שיגיע לשוק וירכוש בסכום של 100₪. סוחרי השוק ואני נמשיך לעבוד יד ביד ואני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה יניב פירות של הצלחה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן