חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנדבי זק"א השיבו את סידורה האישי של הנרצחת בפיגוע למשפחתה

ראשי ארגון זק"א השיבו לאבלים את הסדור האישי של מרת ליביה דיקמן הי"ד שנרצחה בפיגוע הטרור בכניסה לירושלים

מתנדבי זק"א שהוזנקו לזירת הפיגוע בשבוע שעבר בכניסה לירושלים הגיעו לנחם את משפחת דיקמן • עין לא נותרה יבשה שעה שהם העניקו לאבלים את הסידור האישי שמצאו בזירת האסון ואשר נלקח לחקירות במשטרה ואמש הושב למפקד זק"א י-ם

מפקד זק"א מחוז ירושלים בנצי אוירינג , ראש אג"מ בזק"א חיים וינגרטן ומתנדב זק"א בנצי ליזרוביץ אשר הוזנקו בשבוע שעבר לזירת הפיגוע בכניסה לעיר ירושלים יחד עם מתנדבים נוספים הגיעו הבוקר לבית משפחת דיקמן בכדי לנחם אותם על פטירת האשה – הבת מרת ליביה דיקמן הי"ד, אשר נרצחה בפיגוע הטרור הרצחני.

צילום: זק"א

המתנדבים ניחמו את בעלה הרב מאיר דיקמן מחשובי אברכי ישיבת מיר בירושלים ואת הוריה הרב יהודה ומיכל שטיינהויז המתגוררים בשכונת הר נוף בירושלים.

עין לא נותרה יבשה, שעה שבנצי אוירינג העניק לאבלים את הסדור האישי של מרת ליביה דיקמן הי"ד אשר נמצאה בזירת הפיגוע בסמוך לתיק האישי שלה שהיה מוכתם בדם.

המתנדבים סיפרו לאבלים כי הם מרגישים חובה להשיב להם את הסידור שאותר בזירת הפיגוע בתחנת האוטובוס בסמוך למרת ליביה דיקמן הי"ד אשר נרצחה במקום בידי מחבלים מתועבים.

האבלים הודו נרגשות למתנדבי זק"א אשר פעלו בזירה למען כבוד הנרצחת וסיפרו כיצד מרת ליביה דיקמן הי"ד הייתה אישה שכל ימיה הייתה מתפללת מסדור זה ותפילותיה היו משרים על כל הסביבה. "היא תמיד הסתובבה עם הסידור ולכן זה לא פלא שזה מה שהיה עמה ברגע הפיגוע. אנו בטוחים שהיא נמצאת במקום גבוה בשמים ומתפללים יחד עם המוני בית ישראל לגאולה השלימה בקרוב".

אביה הודה למתנדבי זק"א ואמר: "אין לנו מילים להודות לכם אנשי זק"א על הטיפול המסור והדאגה לכל מה שקשור לכבוד המת. כל פרט לא חסכתם להביא לקבורה. אין זמן יותר קשה כשאבא הקובר את בתו וצריך להגיע לזהות אותה. אתם אנשי זק"א הייתם איתנו בזמן וברגעים הקשים הללו ולא עזבתם אותנו לרגע", אמר האב בהתרגשות.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן