חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משבר ביחסים? 📸

תקרית דיפלומטית? דגל הגאווה הוסר מבניין שגרירות ארה"ב, חביליו דורש מליאון:  "תפטר את קינג" 📸 מילן מועלם 


עיריית ירושלים הסירה היום את דגל הגאווה שנתלה בבניין שגרירות ארה"ב. בעירייה טענו שהשלט הוסר בהסכמה, עד אישור תלייתו מחדש.

"שלט שהוצב ללא היתר בשגרירות ארה"ב בירושלים, קופל בהסכמה, עד קבלת האישור.תהליך האישור מצריך פניה לעיריה, וככל שהשלט עומד בכללים, תוך זמן קצר מתקבל האישור.לצערנו איננו רשאים לחרוג מהנהלים אל מול כל גורם המבקש להציב שלט.ככל שיתבקש אישור, והשלט יעמוד בכללים, הוא ינתן ללא כל עיכוב", מסרו מעיריית ירושלים. 

📸 מתוך עמוד הפייסבוק של חביליו

 

חבר המועצה, עורך הדין יוסי חביליו, האשים הערב את סגנו של משה ליאון, אריה קינג וכתב בעמוד הפייסבוק שלו:  "משה ליאון – תפטר את אריה קינג עכשיו! שוב אריה קינג מבייש את עיריית ירושלים ואף גורם למשבר דיפלומטי, כאשר הוא שולח את פקחי העירייה להוריד את דגל הגאווה מקיר שגרירות ארצות הברית בירושלים.

במקום שהעירייה תשדר בימים אלו מסר של תמיכה בקהילה הגאה, המסר, בגלל אריה קינג, הוא הפוך. אני קורא לראש העיר משה ליאון, ולא בפעם הראשונה, לפטר מיד את אריה קינג מתפקידו כסגן ראש העיר.

לאות מחאה על פעולות אריה קינג ותמיכה בשגרירות האמריקאית ובקהילה הגאה, תליתי היום את דגל הגאווה על חלון לשכתי בעיריית ירושלים. אריה קינג, אתה מוזמן לשלוח את הפקחים".

תגובתו של קינג תובא כשתתקבל

נגועים: חולי קורונה בקניונים בעיר📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן