חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנסים להדיח את חביליו 📸

ארגון בצלמו פנה לממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים, חיים יפרח בדרישה לפסול את יוסי חביליו מכהונתו כחבר מועצה:"אם צריך נעתור למחוזי". חביליו: "גליק מבקש להלך עליי אימים ולהרתיע אותי מלבצע את תפקידי" 📸 מילן מועלם


האם חבר המועצה, עורך הדין יוסי חביליו יודח מתפקידו? תלוי את מי שואלים. ארגון בצלמו, פנה השבוע לממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים, חיים יפרח, בדרישה לפסול את חביליו מלכהן כחבר מועצה. לטענתם, חביליו לא גר בירושלים, אלא במושב אורה שנמצא על הגבול עם העיר.

במכתב שהוגש לממונה נכתב בין היתר: " פנינו לעיריית ירושלים, אשר פנתה למר חביליו לצורך קבלת תגובתו לדברים, הוא אישר כי בחלק ניכר מהזמן הוא אינו מתגורר בי-ם אלא במושב אורה אך טען כי יש לו זיקות שונות לירושלים.

בכוונתי להגיש תלונה רשמית במשטרה בדרישה לפתוח בחקירה מקיפה נגד מר חביליו וזאת במידה ולא תעשו את המוטל עליכם, כפי שמתחייב ממשרד הפנים להפסיק את חברותו של חבר מועצת העיר שנבחר תוך כדי זיוף, מרמה, הפרת אמונים, הונאה , הטעייה , קבלת דבר במרמה ותחבלנות".

בתגובה לדברים, מסר גליק ל'ירושלמים': " אנחנו פועלים למען קידום שלטון החוק והצדק וזכויות אדם ללא הבדל דת גזע מין ולאום. אנחנו מציעים למר חביליו כדי להסיר את העננה מעליו להראות לציבור את חשבונות המיים והחשמל מדירתו בירושלים".

 

עו"ד חביליו מסר: "תלונתו של שי גליק נבדקה על ידי היועץ המשפטי לעירייה והממונה על המחוז במשרד הפנים, ונדחתה. במכתב החדש אין כל חדש. שי גליק מבקש להלך עליי אימים ולהרתיע אותי מלבצע את תפקידי, בין היתר בשל מחלוקות עקרוניות בינינו בנושא גלריית ברבור, חופש הביטוי ונושאים ערכיים נוספים בהם התעמתנו."

ממשרד הפנים נמסר היום: "הפנייה התקבלה אתמול במחוז ירושלים של משרד הפנים והיא בטיפול בהתאם לנוהל הרגיל של פניות ציבור. נציין כי מדובר בתלונת המשך לפנייה קודמת באותו עניין, שנבדקה לעומק על ידי המחוז ונסגרה. כעת, טוענים הפונים לממצאים חדשים והנושא ייבדק. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן