חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוסדות החינוך יפתחו בשכונות הסגר📸

משה ליאון נפגש היום עם יולי אדלשטיין וראש המל"ל וסוכם על חזרה כמעט מלאה לשגרה בשכונות הסגר. התלמידים יחזרו ללימודים, ההורים יוכלו לעבוד 📸


בתום הידברות ממושכת בין ראש העיר ירושלים, משה ליאון למשרד הבריאות ובהמשך לדרישתו הנחרצת של ראש העיר להקל על תושבי השכונות הנמצאות בהסגר ולאפשר לתושבים לצאת לעבודה, סוכם על פתיחת מוסדות החינוך בשכונות הרלוונטיות.

כל מוסדות החינוך (מעונות, גני ילדים, קיטנות החופש הגדול בבתי הספר ותלמודי תורה בכיתות א-ד) בתוך השכונות יחזרו לפעילות רגילה החל ממחר (שני) בבוקר.

מסגרות החינוך המיוחד מגיל אפס ועד לגילאים בוגרים יפעלו גם הם כרגיל החל ממחר.

מערך ההסעות המסיע תלמידים מחוץ לשכונות אל מוסדות החינוך המיוחד הפועלים בתוך השכונות יחזרו לפעול כרגיל.

📸דוברות עיריית ירושלים

 

 

צוותי החינוך ועובדי מסגרות הרווחה המתגוררים מחוץ לשכונות ופועלים בתוך השכונות, יקבלו אישור עובד חיוני ויוכלו ללמד כרגיל בכל מוסדות החינוך.

ראש העיר, משה ליאון: "הבעתי את דעתי בכל הפורומים הרלוונטיים נגד הטלת הסגר. יחד עם זאת, למרות שדעתי לא התקבלה, התעקשתי לתת מענה חינוכי לילדי השכונות הללו ולא להוסיף סבל מיותר להורים ולמשפחות הסובלים ממילא מההחלטות התמוהות שהתקבלו לגביהם.

תחילה, פתרנו את הבעיה של תלמידי החינוך המיוחד שהם והוריהם זקוקים ליום לימודים מלא כאוויר לנשימה, והיום פתרנו גם את הבעיה של כלל מוסדות החינוך, זאת כאמור במטרה לצמצם את הסבל ככל הניתן במסגרת המגבלות. נמשיך לפעול בכל הכח למען תושבי השכונות בפרט ולמען תושבי העיר כולה לעבור את התקופה המאתגרת הזו בהצלחה".

בכל פניה לגבי פתיחת מוסדות החינוך ניתן לפנות למוקד העירוני במספר 106.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן