חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצלחה ברמות 📸

למרות המצב הכלכלי: 3 חנויות חדשות ייפתחו בקומה הנוספת של קניון רמות ירושלים 📸מילן מועלם


קניון רמות ירושלים ממשיך להתחדש. קניון רמות, הבנוי כמרכז מסחר פתוח, הפך בשנים האחרונות לאחד הקניונים הפופולאריים והמובילים בירושלים התווספו בשבוע האחרון 3 חנויות חדשות הממוקמות בקומה השלישית בקניון.

עם כניסתן של שלוש החנויות החדשות הושלמה השכרת 100% משטחי המסחר בקומה הנוספת של ה קניון.   

החנויות החדשות שהצטרפו הן : C סטייל – חנות אופנה לנערות ולנשים , תכשיק- חנות תכשיטים ובאגט חלבי – באגטים וסלטיה עשירה וייחודית.   

הקומה השלישית בקניון רמות שנפתחה רשמית לפני כשנה מציעה תמהיל חנויות עשיר ומיוחד עם מגוון רשתות גדולות ומותגים מובילים ארציים וירושלמיים, בתחומים שונים כדוגמת אופנה וביגוד, נעלים, משקפים ,רפואה, בתי קפה ומסעדות ועוד. 

יח"צ

יעם פתיחתה של הקומה הנוספת הפך קניון רמות לקניון השני בגודלו בירושלים. הקומה החדשה הגדילה את השטח המסחרי של הקניון ב- 7,000 מ"ר נוספים, ומחסנים בשטח של 2000 מ"ר. 

לקניון רמות כניסה נוספת דרך רחוב הקונגרס הציוני הסמוך, המהווה נתיב גישה ישיר לקניון ולקומה השלישית.  הכניסה החדשה לקניון חוסכת מכלי הרכב שיגיעו מכיוון דרום, את פניית הפרסה ברחוב גולדה מאיר לכיוון הקניון. 

יאיר ריבלין, מנכ"ל קניון רמות ירושלים : "אנו מברכים על הצטרפותן של שלוש החנויות החדשות לקניון רמות ירושלים ושמחים על השלמת הליך השכרת כל שטחי המסחר בקניון ככלל ובקומה החדשה בפרט. העובדה שכל שטחי המסחר בקומה הנוספת הושכרו דווקא בעת המורכבת הזו, מעידה על הביקוש הרב ועל ההצלחה הגדולה של קניון רמות ועל הבעת האמון האמיתית בנו. מטרתנו היא להמשיך להוביל את קניון רמות להצלחות נוספות".   

יח"צ

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן