חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב של כוכבים בגן הבוטני 📸

בארוע השקה של ארץ האגדות בגן הבוטני נצפו מיטב סלבריטאי ישראל וגם ראש העיר משה ליאון 📸 מילן מועלם


אתמול בערב ( שני 3/8), התקיים ארוע ההשקה של ארץ האגדות בגן הבוטני, הארוע המרכזי של ירושלים אותו יזמו עיריית ירושלים, חברת אריאל והגן הבוטני.
עם רדת השחר הפך המקום לגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים מפגשים מפתיעים עם דמויות שמסמלות את חווית הילדות הגדולה מכל- האגדות ביניהן: ג'פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, שדונית, גמד מכרות חרוץ, פיה קסומה, מספר סיפורים ועוד שליוו את הסלבס על ילדיהם בשבילים ובפינות מסתוריות שהוארו בתאורה קסומה ומיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות.
אוהד חמו 📸 רפי דלויה
בין האורחים שהגיעו עם משפחותיהם ניצפו לפי סדר א' ב'- אוהד חמו, דביר בנדק, דרור גלוברמן, טל מוסרי, יובל המבולבל, ליאור חפצדי ( MKR), ליטל סמדג'ה, ליטל שוורץ, מירב מילר, משה ליאון ( ראש העיר ירושלים), עמית סגל, ענהאל ועקיבא שמואלי, פבלו ומירי רוזנברג, דנה מאור, קובי מיימון, קובי שמעוני (סאבלימינל), קרן קדוש, ועוד..
יובל המבולבל הגיע עם אשתו ו 6 מ7 ילדיו, וכשראה את השחקנים המופיעים סיפר כמה הוא מתגעגע לבמה ואף ביקש מאחד השחקנים להחליף באחת העמדות. קובי מיימון שהגיע עם אשתו והילדים ניתלה על הצמות של רפונזל וניסה לעלות במגדל ולהציל את רפונזל.
טל מוסרי הגיע עם בתו הקטנה ונהנה מהמופעים ובעיקר מהאפשרות להצטלם עם ילדים שלא הפסיקו לבקש להצטלם, גם בעידן הקורונה.
משה ליאון והצוות 📸 רפי דלויה
דביר בנדק הגיע עם אשתו עירית ושתי הבנות יולי וגלי שהקסימו את השחקנים עצמם ואף סייעו לעליסה בארץ הפלאות לחזור למקומה.
ליטל סמדג'ה הגיעה עם הבעל והילדים ונהנתה מאד לקבל את תשומת הלב של הקהל שהיה באזור ולשמוע כמה היא הרבה יותר יפה במציאות מאשר בהישרדות.
דרור גלוברמן הגיע עם 2 הבנות ונצפה כאב למופת מסביר להן על כל דמות ודמות מהאגדות. עמית סגל שהגיע עם כל המשפחה כשבנו הבכור מחופש כבר בבגדי מלך נהנה מהמפגש עם כמה מהטאלנטים של חדשות 12 מירב מילר ואוהד חמו.
אוהד חמו אף יצא לכמה דקות לשדר בשידור חי מהגן הבוטני וחזר לילדים שלא היו מוכנים לעזוב את פינוקיו וסבא ג'פטו.
יובל והמשפחה 📸 רפי דלויה
שף ליאור חפצדי הירושלמי שכבר נמצא בחצי הגמר של MKR הופתע מכמות הפרגון שקיבל מהירושלמים כמו גם מהשף קונדיטור קרן קדוש ומראש העיר משה ליאון שדיברו כמה הם מחכים שיגיע לגמר וינצח ובכל מקרה דיברו כמה גאווה מביא לעיר ירושלים.
ראש העיר משה ליאון, שהגיע מלווה עם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, מנהל חברת אריאל אורי מנחם ובכירים נוספים הסתובב למעלה משעתיים במרחבי ארץ האגדות, הבטיח להגיע עם הנכדים וקיבל הרבה אהבה מהתושבים שלא הפסיקו להחמיא לו על הפעולות הרבות שעושה בעיר.
דביר בנדק 📸 רפי דלויה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן