חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חביליו: "בואו להפגין במוצאי שבת" 📸

חבר המועצה עדכן שבמוצ"ש תיערך הפגנה נוספת וקרא לציבור להגיע:"בעקבות דרישתי הודיעה העירייה היום כי תפתח את חניון במחיר מוזל" 📸 מילן מועלם


חבר מועצת העיר עו"ד יוסי חביליו, שאיים להתפטר אם לא תופסק האכיפה באזור בלפור, הודיע היום שנמצא הפתרון ועיריית ירושלים תוזיל את עלות החניונים באזורי ההפגנה.

חביליו קרא לציבור להגיע להפגין וכתב בעמוד הפייסבוק שלו:" במוצאי השבת הקרובה תתקיים שוב הפגנה גדולה בבלפור, חשוב מאד שכולם יגיעו. בשבוע שעבר ניתנו דו"חות חניה למפגינים, בניגוד למדיניות בה נוקטת העירייה באירועים המוניים. אסור שמפגין אחד לא יגיע בשל חשש לדו"ח חניה.

אני הודעתי כי אם לא ימצא פתרון חניה למפגינים או תהיה הקלה באכיפה, אתפטר מתפקידי כמחזיק תיק החניה. הצעתי שהעירייה תפתח חניונים במוצ"ש לטובת המפגינים דבר שיקל על המפגינים ויקל על מצוקת תושבי השכונות הסמוכות.

בעקבות דרישתי הודיעה העירייה היום כי תפתח את חניון "מנורה" ברח' מנורה 3 ליד מרכז ז'ראר בכר וזאת במחיר מוזל של 14 ₪ לכל הערב – עד הבוקר. החניון שהיה סגור עד היום במוצ"ש, קרוב לכניסה לעיר ולמוקד ההפגנות (10 דקות הליכה). החניון יפתח חצי שעה לאחר צאת השבת כלומר ב-20:40. אני אהיה שם לוודא זאת.

הפוסט של חביליו

 

אני מזמין את כל המגיעים ברכב להפגנה לחנות בחניון "מנורה". בנוסף ניתן לחנות גם בחניון קרתא שפתוח גם במהלך השבת ובחניון ממילא. שני החניונים נמצאים במרחק הליכה קצר ממוקד ההפגנות.

חשוב לי להגיד שאני ער למצוקת תושבי השכונות הסמוכות למעון ראש הממשלה, ואני חושב שהפתרון שהובלתי אליו יקל עליהם מכיוון שהוא יוריד את מספר החונים בשכונות. זאת בניגוד לחברי מועצה אחרים שמתכסים בדאגה לתושבי השכונות כדי לפגוע בזכות ההפגנה ולקדם חזון של מדינת הלכה ואפרטהייד", סיכם חבר המועצה. תגובות לדברים יובאו בהמשך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן