חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קינג: " מתפלא על הזגזוג של חביליו"

סגן ראש העיר, אריה קינג ומנכ"ל בצלמו, שי גליק מגיבים על ההסדר של העירייה והקריאה של חביליו למפגינים 📸 מילן מועלם


הקריאה של יוסי חביליו למפגינים להגיע במוצאי שבת להפגין מול מעון הממשלה, למרות הפרות הסדר, הרעש הלא מידתי והפגיעה באיכות חיי התושבים באזור, גררה כצפוי תגובות.

סגן ראש העיר, אריה קינג, אמר היום ל'ירושלמים': "ראשית אני מתפלא על הזגזוג של עו"ד יוסי חביליו, שנחשב לאיש אמת וישר דרך, לכן מן הראוי שיממש את איומיו ויתפטר, שכן הדוחות לעברייני החניה לא בוטלו. כשאתה שולף אקדח ומאיים, תשתמש בו.

יחד עם זאת, אני שמח שהעירייה מצאה דרך בנוסף למתן דוחות חניה, להכניס לקופת העירייה כסף מפתיחת חניון מנורה. מהיכרותי עם האנרכיסטים, הם יעדיפו למרר לתושבי ירושלים את החיים וימשיכו במתכונת של הפרת סדר וחוק ואני לא צופה פקקים בכניסה וביציאה מחניון מנורה, אלא אם אחד המפגינים יעקור את המחסום ואז הכניסה תהיה חופשית וחינמית.

אריה קינג📸 באדיבות סיעת מאוחדים עם אריה קינג

 

לעצם קריאתו של עורך דין חביליו לבוא ולהפגין, אני מבין אותו מאוד. אחרי הכל מדובר בהפגנת שמאל אנרכיסטי וקיצוני ולא הייתי מעלה על דעתי שנציגי השמאל הקיצוני בעירייה, חביליו ולורה וורטון ייעדרו מהפגנה זו. אני בטוח שהם יעזרו לרשויות החוק בשמירה על הסדר ובנוכחותם הם ידאגו לרווחת תושבי ירושלים".

שי גליק, מנכ"ל ארגון בצלמו הוסיף: "הזכות להפגין הינה חלק מדמוקרטיה אולם אסור בשום אופן לעבור על החוק. אני מברך על פתיחת החניונים אך קורא לפקחים לאכוף את החוק בכל הכח למי שיחרוג וחנה על מדרכות או לא כחוק. מדובר בפגיעה שיכולה להגיע לתאונה חלילה ואף פגיעה בחיי אדם".

חביליו: "בואו להפגין במוצאי שבת" 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן