חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגרים את הקיץ עם הסיטי צ'אלנג' 📸

סוגרים את הקיץ עם סבב מיוחד ואחרון של סיטי צ'אלנג' ירושלים 2020, המשחק האורבני של ירושלים הסבב האחרון יוזנק ביום שישי הקרוב ה-28.08.20 החל מהשעה 08:00 בבוקר ממתחם הרכבת הראשונה 📸מילן מועלם


עיריית ירושלים ממשיכה לקיים פעילות ספורטיבית מקצועית ועממית במרחב הציבורי לכל המשפחה על רקע נגיף הקורונה. לאור ההצלחה הגדולה של סיטי צ'אלנג' ירושלים 2020 , המשחק האורבני של ירושלים ורגע לפני סיום חופשת הקיץ, החליטו אגף הספורט העירוני בראשותו של איציק קורנפיין וחברת גולדפיש המפיקים את האירוע לקיים סבב מיוחד נוסף של סיטי צ'לאנג' שיינעל רשמית את אירועי הספורט לקיץ הנוכחי.

הסבב המיוחד והאחרון של סיטי צ'לאנג' ירושלים ייערך ביום שישי , ח' אלול תש"פ ה-28.08.2020 ויוזנק החל מהשעה 08:00 בבוקר ממתחם הרכבת הראשונה שיהווה גם כנקודת הסיום. ההרשמה בעיצומה.

סיטי צאלנג ירושלים 2020

 

סיטי צ'אלנג' המתקיים בפעם הראשונה בירושלים הוא משחק ספורטיבי, מאתגר ומהנה המיועד ליחידים/ זוגות/משפחות, המשלב ריצה קלה בין אתריה היפים של ירושלים, כתבי חידה מאתגרים ומשימות היתוליות נושאות פרסים וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. עד כה התקיימו שלושה סבבים של סיטי צ'אלנג' בעיר בהם נטלו חלק משתתפים רבים שנהנו מחוויה ספורט ייחודית לכל המשפחה באתרים המרכזיים של ירושלים .

הזנקת הסבב האחרון תתחיל מהשעה 08:00 ועד השעה 11.00 בבוקר וזמן המשוער לפעילות הוא 3 שעות ובשעה 14.00 צפוי להיסגר המשחק והמסלול.

המשחק כולל : הרשמה מראש (בתשלום) באתר האירוע: יחידים / זוגות / רביעיות ואיסוף ערכת ההשתתפות בנקודת ההתחלה במתחם התחנה הראשונה. המשחק הוא עצמאי וברגע שמגיעים למתחם הרכבת, לוקחים ערכה ויוצאים לדרך ומרגע זה השעון מתחיל לרוץ. פותרים את כתבי החידה, מסמנים את הנקודות על גבי המפה ובונים לפיה את מסלול הריצה כאשר המטרה המרכזית היא מעבר בכל הנקודות וביצוע כל המשימות בזמן הקצר ביותר. כל נקודה תסומן בדגלון ותאשר כי המשתתפים נמצאים במקום הנכון. לאחר מעבר בכל הנקודות חוזרים לנקודת הסיום במתחם התחנה. ברגע זה ייעצר השעון.

המנצחים במשחק יהיו אלה שיצברו כמה שיותר משימות וניקוד (לכל משימה ניקוד שונה ) ומגיעים לסיום בזמן הקצר ביותר (טווח הזמן שבין קבלת המעטפה לבין דריכה על שטיח הסיום במתחם התחנה הראשונה).שני הפרמטרים האלו משוכללים לכדי תוצאה אחת ועל פיה ייקבעו שלושת המנצחים הראשונים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן