חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גיוס נעים📸

תיק לכל מתגייס: ראש העיר ירושלים העניק שי למועמדים לשירות צבאי 📸מילן מועלם 


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, העניק השבוע תיק גב במתנה למועמדים לשירות בצה"ל ולשירות האזרחי לאומי, אשר סיימו השנה את כיתה י"ב.

מדובר במסורת, כשמדי שנה מתקיים אירוע גדול בבנייני האומה במעמד מסיימי י"ב הטריים. השנה, לאור משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, התקיים טקס מצומצם אך לא פחות מרגש. האירוע התקיים בהובלת בית נחמיה, מרכז עירוני להכנה לשירות משמעותי הפועל מטעם עיריית ירושלים, ובשיתוף מועצת הנוער העירונית.

📸 ארנון בוסאני

בעיצומו של הטקס העניק ראש העיר תיקים לשני בוגרים בולטים – אורי סמילנסקי, בוגר שסיים את לימודיו השנה בתיכון טדי קולק בפסגת זאב ומתגייס לשירות קרבי ולתמר חייק, בוגרת תיכון פלך אשר קיבלה את פרס הנשיא ומיועדת לשירות לאומי.

בטקס השתתפו ראש העיר, משה ליאון, ראש מדור קהילה של לשכת הגיוס ירושלים, סרן שי אברהם, המפקחת המחוזית של מינהל חברה ונוער במשרד החינוך, ריקי מנדל, קובי לימור, מנהל ארגון רוח הלוחם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הייתה לי הזכות לפגוש את הצעירים הירושלמים המיועדים לשירות בצה"ל ולשירות הלאומי והבולטים בזכות תרומתם למען החברה. אני בטוח שהם עוד יעשו חייל בהמשך שירותם הצבאי, כמו צעירים ירושלמים רבים. אני מברך את כלל המתגייסים וגאה בהם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן