חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספסלים מונגשים בירושלים 📸

הישג נוסף לחברת המועצה עינב בר כהן מטעם סיעת התעוררות- הצבת ספסלים מונגשים בגנים ציבוריים בירושלים📸 מילן מועלם


בישיבת המועצה לחודש דצמבר 2019 העלתה חברת המועצה עינב בר כהן, עם סיעת התעוררות לסדר היום פיילוט נגישות עירוני, במסגרתו יוצבו ספסלים מונגשים לציבור בעלי מוגבלות פיזית.

בפנייתה כתבה: ״בשנים האחרונות מתרחש במרחב הציבורי הישראלי תהליך עומק מבורך וחשוב של הנגשת המרחב הציבורי לכולם בדגש על אנשים עם מוגבלויות.

זאת תוך הכרה בזכותם הבסיסית לחיים מלאים ועצמאיים ככל אדם אחר בחברה. מתוך תפיסת עולם זו ומתוך רצון להנגיש את המרחב הציבורי לכלל תושבי העיר החלו לאחרונה ערים שונות ברחבי הארץ לקדם פארקים נגישים לאנשים וילדים בעלי מוגבלות פיזית. במסגרת זו קודמו גם ספסלים נגישים לבעלי מוגבלות פיזית, שמתניידים באמצעות כסאות גלגלים בגנים ציבוריים, ואף שודרגו מתקני כושר שהפכו מותאמים ומונגשים עבורם.

זהו צעד חשוב ומבורך שזוכה להצלחה בערים רבות. אני סבורה כי גם אנחנו צריכים להצטרף למגמה זו ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותינו להפיכת המרחב הציבורי לנגיש עבורם".

עינב בר כהן. צילום ראובן קפוצינסקי

 

השבוע החלה הצבתם של הספסלים ברחבי העיר ומוקדים נוספים יהנו מהיוזמה.

עו״ד עינב בר כהן, חברת מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת ׳התעוררות בירושלים׳:״אני שמחה מאוד על ההישג הנוסף שלנו למען אוכלוסיית בעלי המוגבלויות בעיר. לכל תושב יש את הזכות להינות מישיבה על ספסלים ציבוריים במרחב הציבורי העירוני.

אני מברכת את הטיפול והרתמות של הגורמים המקצועיים בעירייה וראש העיר. חרטתי על דגלי את המלחמה למען כלל האוכלוסיות בעיר. זהו צו השעה שלנו כחברה, לאפשר את הנגישות בכל התחומים ובכל הרמות לכל תושבי ירושלים. אני מקווה שנראה עוד ועוד מתקנים כאלה ברחבי העיר ירושלים.״

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן