חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התוכנית של ברקוביץ📸

עופר ברקוביץ: הפעולות אל מול משבר הקורונה בתחום התיירות חסרות. בעלי העסקים זועקים. יש לנו אלטרנטיבה לקיפאון של ליאון 📸 מילן מועלם


בזמן שהעיר תחת סגר חלקי והסגר הכללי מתקרב בצעדי ענק, שקד יו"ר תנועת התעוררות, עופר ברקוביץ, על תוכנית שאמורה לסייע משמעותית לעיר.

אתגרי השעה בראי משבר הקורונה מחייבים נקיטת פעולות נחושות ונמרצות לשיכוך הפגיעה הכלכלית בתושבי העיר ירושלים.

ענף התיירות הוא ממנועי המשק המכוננים והחשובים ביותר לעיר ירושלים, ועל-כן אין חולק בדבר תפקידו המרכזי בהשאת הכלכלה המקומית והשבת המצב לקדמותו עובר למשבר הקורונה. כוח הקנייה של התיירות הוא מעמודי התווך של הכלכלה המקומית ועל-כן יש לעודד החשתם של תיירים, חוץ או פנים, לעיר ירושלים דווקא בעת הזו.

עופר ברקוביץ, לאחר פגישות עם גורמי תיירות רבים בעיר, הניח על שולחנו של ראש העיריה ומועצת הרל"י הצעות משמעותיות להחייאת עסקי התיירות ועסקים נוספים המושפעים מהתיירות. ביניהם- סבסוד אוטובוסים לתיירים המגיעים לעיר ירושלים; חניה חינמית לתיירות באזורי תרבות ופנאי; עידוד כניסת מטבחי Kitchen Cloud לפעילות בעיר ירושלים; פרישת תשתיות וויפי בעיר העתיקה; השקעה בעסקים בירושלים בהיגיון מודל וינה ועוד.

עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות בירושלים אמר:
" לא קל להיות בעל עסק תיירות בתקופה קשה זו. ירושלים מתבססת על תיירות חוץ וזו נפגעה קשה. על העירייה והרל"י לפעול ביצירתיות ובנחישות כדי לשנות את המצב של העסקים בטרם יהיה מאוחר ועסקים ייסגרו.

לצערי ליאון נמצא בקיפאון, חסר מנהיגות, ואנחנו מציעים אלטרנטיבה משמעותית והצעות אחרי חשיבה משותפת עם אנשי תעשיית התיירות.

בעלי עסקי התיירות זועקים את מצוקתם במשך חודשים. התעוררות יזמה כבר פרויקט אחד של סיורים למורי דרך, אבל אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוח כדי לקדם מהלכים נוספים.

אני קורא לראש העירייה להתעשת ולאמץ את התכנית והפרויקטים שהנחנו על השולחן".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן