חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוצרים מובילים למיתוג העסק שלכם

תמונות: Canva Pro.

בעולם שבו אדם נחשף לאינספור מסרים בכל שניה ומוצף במגוון הצעות שיווקיות בכל רגע, זה קריטי שהעסק שלכם ימותג כהלכה. אז איך עושים זאת? ובכן, יש לא מעט מוצרים אשר יאפשרו לכם להגיע לטון אנד סטייל שאתם רוצים ולהיות תמיד בתודעה של הלקוחות שלכם. הנה כמה מוצרים שבהחלט יעשו את העבודה.

שלט שמאיר אתכם באור הנכון

ישנם מגוון סוגים של שלטים אשר מתאימים לסוג העסק ולקהל הפוטנציאלי שלו. לכן, כדאי לבחור שלט ייחודי אשר יאיר את העסק שלכם וימתג אתכם בדיוק בצורה שאליה אתם מתכוונים. החל משפה גרפית ועד לבחירת הניאון הנכון – חשוב שהעסק שלכם יבלוט. כל זאת, תוך שהוא מזמין, אינפורמטיבי או מעורר עניין – תלו בסוג העסק שלכם ובמיקום של השלט.

רול אפים שמעניקים הבטחת ערך

בעולם המיתוג אוהבים להתייחס לרול אפים כסוג של פנייה בלתי ישירה ללקוחות הקצה וברנדינג אינפורמטיבי קלאסי. אך זה היה בעבר, כיום ניתן ליצור גם הצעת ערך עם לוק מרתק בעזרת הדפסת רול אפ בעיצוב אישי . הרול אפים נחשבים לאחד המוצרים המובילים במשך שנים ובזכות ההתפתחויות הטכנולוגית, כיום הם מתאימים לעסקים בכל סדר גודל – גם בשלכם.

מדבקות קיר שוות

בעיצוב ובמיתוג של קירות הייטק אנחנו רואים לעיתים קרובות מדבקות קיר עם ציטוטים או משפטי השראה מן העולם. למעשה, בזכות הפופולריות של המדבקות האלו ניתן להשיג אותם גם לעסקים בכל התחומים ויועצי תדמית ומיתוג מרבים להשתמש בהן. לאחרונה אפילו עסקים קטנים החלו להשתמש במדבקות אלו וליהנות מהלוק, מהמיתוג ומהתקציב הכדאי שבו את מוצאות בשוק. כך שבהחלט גם אתם צריכים לחשוב ולצרף אותן לעסק שלכם.

כוסות אירוח ממותגות

מכירים את הרגע הזה שאתם נכנסים לארגון וכל האביזרים בו נושאים את שם המותג? העניין יוצר מסר אדיר בקרב הלקוחות שלכם. מסר של עוצמה, סדר ומקצועיות וניתן להשיג אותו בעזרת כוסות אירוח ממותגות ואביזרי כתיבה הנושאים את הלוגו. זה אולי נראה עניין שבשגרה בעבור חלקינו אך לא במקרה הארגונים הגדולים בעולם משתמשים בטקטיקה הזו בכדי ליצור מעין עולם משלהם כאשר נכנסים לאולם שלהם.

 פוסטרים לקירות

חלק מהמותגים הגדולים בעולם משתמשים בכיסוי הקירות שלהם באופן אשר ממתג אותם בדרך שונה מהשאר. נייק לדוגמה דואגת לשים את הפרזנטורים שלה לצד צילומי אווירה כאשר רק הלוגו של המותג יוצר את האימפקט. יחד עם זאת, גם אם אתם לא מותג גלובלי אתם יכולים לעשות זאת. למעשה אפילו אם אתם מותג משפחתי אתם יכולים לפרוס תמונות ענק מהימים הראשונים של העסק ועד היום וליצור תחושה מזמינה בקלות ובמהירות.

 

לסיכום: כיום מיתוג נעשה במגוון של דרכים בעזרת מוצרים משלימים. ניתן להשיג את המוצגים האלו בחנויות המתמחות וליהנות מקונספט שמתאים לעסק שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן