חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילות לחופשה המושלמת

חשבתם פעם על חופשה בוילה? אם לא, תחשבו שוב. יותר ויותר ישראלים שהיו בוילה לפחות פעם בחייהם יספרו לכם שאין כמו חופשה בוילה מרווחת שיש בה את כל מה שאתם צריכים רק בגדול. אז אם מעולם לא יצאתם לחופשה באווירה יוקרתית, זה הזמן שלכם לעשות את זה. וילות איכותיות מחכות לכם במקומות רבים בארץ, ואתם רק צריכים להזמין מקום בוילה המתאימה, לארוז, להגיע ולהתחיל ליהנות.

איך הוילה גורמת לכם להרגיש על רמה

וילות עושות פלאים לנופשים, בייחוד למעמד הבינוני שאינו רגיל לחיי מותרות. אם פעם אחת אתם קופצים לוילה ולו לחופשה קצרצרה, תהיו בטוחים שתבואו לשם שוב. כי אין הנאה גדולה יותר מחופשה חלומית בוילה שיש בה את כל מה שאתם צריכים כדי לנפוש ואפילו מעבר לכך.

נתחיל בחדרים הפנימיים של הוילה. אתם נכנסים לחדרי השינה כדי לפרוק את החפצים שלכם ומגלים עולם ומלואו: מיטות גדולות, מצעים נקיים וריחניים, ארון גדול שיכיל את כל הבגדים, שידה מעוצבת, שטיחים וטלוויזיה שתלויה על הקיר. מהחדרים נכנסים לחדר האמבטיה. שם אפשר למצוא אמבט מפנק הכולל גם סבונים ריחניים, תחליבי רחץ, קצף לסבון, מגבות נקיות וארונות לאחסון מגבות ושאר כלי רחצה שונים. אתם מוזמנים להתפנק בחדר האמבטיה בסיומו של עוד יום מוצלח.

אתם ממשיכים הלאה אל הסלון המעוצב בסגנון מודרני, עם ספות עור משובחות וחלונות גדולים המכניסים הרבה אור. לא רחוק מהסלון יש מטבח וחדר אוכל. שני המקומות האלה הם מבין המקומות החשובים ביותר שיש לכם בוילה, כי שם אתם תכינו את הארוחות שלכם ותאכלו יחד עם כל המשפחה. ואגב, לא תמיד חייבים להכין את הארוחות. אפשר גם להזמין אוכל מאחת המסעדות באזור או לראות אילו ארוחות יש לוילה להציעה לכם.

ומן המטבח אנו עוברים ישר לחצר הגדולה של הוילה. בחצר אנו יכולים ליהנות מהבריזה הנעימה הנושבת ממש אלינו, וכמובן מהבריכה הפרטית שהיא רק שלכם לאורך כל התקופה שבה אתם נמצאים בוילה. אפשר לשחות בנחת ובהנאה במים התכולים של הבריכה מבלי להיתקל באנשים זרים, בניגוד לבריכות של בתי הארחה או של חדרי כושר. ואם זה לא מספיק, הרי שלא אחת בוילה עומדת לרשותכם סאונה מפנקת, ג'קוזי חמים ונעים ואפשר גם להזמין עיסוי מפנק בהזמנה אישית. הכול כדי שתפיקו מהוילה כמה שיותר. מעבר לכך, בחצר הגדולה של הוילה ממוקמים כיסאות נוח לחופשת בטן גב וגם ערכה להכנת מנגל, אם אתם מעוניינים לאכול בשרים טעימים על האש. בגינה המעוצבת והמפוארת של הוילה לא תרגישו איך הזמן עובר.

הוילה המושלמת למסיבה שלכם

וילות לא נועדו רק לחופשות, אלא גם לכל סוגי המסיבות שאתם מכירים ואוהבים להשתתף בהן. החל ממסיבות סטודנטים קלילות, ועד בר מצווה/ בת מצווה, חינה, מסיבת אירוסין, חתונה או ברית מילה. כל אירוע הוא משמעותי ומיוחד עבורנו, ואנו מעוניינים למצוא את המקום המושלם לערוך בו את האירוע שלנו. במקרה זה, אין כמו וילה כדי להכניס את כל החוגגים לאווירה אמיתית. בחצר הגדולה של הוילה אפשר להציב שולחנות אוכל ולהנעים את זמנם של האורחים במוסיקה טובה הבוקעת ממערכות הגברה. כמובן, אתם אלה שבוחרים להזמין קייטרינג איכותי – חלבי או בשרי – לפי בחירתכם האישית. מעבר לכך, כאשר המקום שייך לכם, אתם מוזמנים לקשט את הוילה כראות אינכם, כדי להפגין יצירתיות באירוע שלכם. ולבסוף, הוילה היא המקום המושלם לאירוח מסיבה גדולה בזכות האטרקציות שהיא מציעה: בריכה, שולחנות משחק, כיסאות נוחים ומשקאות אלכוהול טריים ורעננים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן