חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צופים במונדיאל רק במפגש השיח – בארנה ירושלים

תקופת משחקי המונדיאל אשר פוגשת אותנו בימים אלו מהווה אירוע משמח ומלהיב עבור כל חובבי הכדורגל באשר הם, בכל רחבי העולם – כאשר השאלה אודות מיקום הצפייה במשחקים היומיים והמזון אשר ילווה את חווית הצפייה מהוות שתי סוגיות אשר חוזרות מידי יום ביומו.

מפגש השיח בסניף הארנה שבירושלים מציע פתרון ייחודי וטעים במיוחד – בסניף מוקרנים מישי יום המשחקים על גבי מסך עצום של כ86 אינץ' ומערכת סאונד ייחודית, כאשר את חווית הצפייה מלווים גם צייסרים אלכוהוליים, מרקים חורפיים מחממים במגוון טעמים (עדשים ירקות, כתום ועגבניות), זאת בנוסף למגוון ענק של מאפיים ייחודים ומיוחדים – כמו שרק במפגש השיח יודעים להכין.

מדובר במקום כשר למהדרין, הבנוי על מודל של עסק משפחתי אשר פועל במתכונת של 24/6 ומאפשר לקהל הצרכנים להגיע גם באמצע הלילה ולבחור מבין כמות עצומה של מאפים, כמו גם בר סלטים בהרכבה אישית.

צילום: יח"צ מפגש השייח

מנת הדגל של המקום הינה שילוב של סמבוסק פיצה, לצד ביצה קשה ואייס סחלב, שילוב המושך אל המאפייה הוותיקה לקוחות רבים מכל קצוות הארץ.

שי נאור, בעלי הרשת מספר לנו כי "היינו בית האוכל הראשון בעיר שהיה פתוח 24 שעות ביממה והמקום הפך למקום הבילוי של הירושלמים. רק בשנת 2003 הועבר הסניף לרחוב האומן, לצורך הרחבה ופתיחת הקונדיטוריה.

מאז, עקב הביקוש הרב בקרב הירושלמים למאפים ולמאכלים המיוחדים שלנו נפתחו סניפים נוספים ברחבי העיר ומחוצה לה", כאשר לרשת סניפים גם בפסגת זאב, קניון מלחה, הדסה עין כרם, קריית מנחם, מבשרת ציון, מודיעין ואפילו באילת.

צילום: יח"צ מפגש השייח

דיבור בטלפון ובקבוקי אלכוהול ברכב: מבצע האכיפה המשטרתי ברחבי הבירה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן