חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דירות למכירה בירושלים – איך להביא קונים לעיר הקודש

במאמר זה ניתן מספר דגשים שיעזרו לכם למכור דירות בירושלים. כאשר אתם רוצים להציע דירות למכירה בירושלים, אתם קודם כל צריכים להבין לאיזה אוכלוסיה אתם מציעים את הדירות  ולהתאים את מה שירושלים מציעה לאוכלוסיה הזאת. אם זאת אוכלוסיה צעירה, בירושלים יש אוניברסיטה, שפע של ברים, חיי לילה עשירים, הרבה עבודה  ועוד. אם זה אנשים מסורתיים, בירושלים יש את הקדושה של ירושלים, בנוסף לכותל ולמספר רב של מבני דת מרשימים. זוג אם ילדים יתעניין בעיקר במערכת החינוך של העיר. אם זה אנשים מבוגרים, עיקר הרצון שלהם יהיה בנגישות וגישה לתחבורה ציבורית. חשוב מאוד להיות קשוב ללקוח ולתת לו מענה לצרכיו.

פרסום טוב עושה את ההבדל

כאשר אתם מציעים דירות למכירה בירושלים חשוב מאוד לבלוט מעל המתחרים שלכם. תפרסמו את עצמכם במקומונים, באתרים שקשורים לירושלים, בקבוצות בפייסבוק ועוד. מאוד חשוב לצלם את הדירות בצורה שהכי תחמיא להן. מומלץ מאוד להשכיר את שירותיו של צלם מקצועי שידע בדיוק איך לצלם את הדירה בצורה שתראה אותה הכי טוב. כאשר לקוח יראה לוח מודעות אם תמונה איכותית מול תמונה לא איכותית, סבירות גבוהה שהלקוח ילך לתמונה האיכותית. מומלץ לא רק להשקיע בתמונות אלא גם בסרטונים. לא לשכוח לנקות ולסדר את הדירה לפני הצילומים, דירה שנראית מוזנחת לא תביא אליה לקוחות.

טיפים כלליים למכירת דירות שיהיו טובים גם לירושלים:

  • רצוי להביא את הלקוחות באור יום. אור יום יראה הכי טוב את הדירה, דבר שישפר את הסיכויים למכור אותה.
  • גם כאשר מדובר בדירות למכירה בירושלים שבה בנו תמיד ויבנו תמיד, מומלץ לתת ללקוח הרגשה שיש זמן מוגבל למכירה הדירות. זמן מוגבל למכירה דירות מצד גם יגרום ללקוח להזדרז ולא לחושב יותר מדי וגם לא יבזבז לכם זמן ללקוח שהוא לא רציני.
  • מומלץ לבדוק מי הלקוח שרוצה לקנות מכם. האם יש לו דרך לשלם, אם יש לו משכנתא, האם היו איתו בעיות ועוד.
  • כאשר אתם מציגים את הדירה, תבואו ייצוגיים. לבוש מרושל גורם ללקוחות לחשוב שהכול מרושל וזה מוריד את החשק לקנות מכם דירה.

לנסות למשוך משקיעים לדירות למכירה בירושלים

אחד הלקוחות שיכולים להיות ממש טובים הם לקוחות שרוצים להשקיע בדירה. פעמים רבות הלקוחות יהיו בעלי מספר דירות והם ירצו להתעניין בדירות למכירה בירושלים כדי להרחיב את כמות הנכסים שלהם. כאשר מדובר בדירה להשקעה, הדגש הוא על תשואה. אתם צריכים להראות ללקוח ששווי הדירה תמיד יעלה. כאשר מדובר בלקוח שרוצה להביא שוכרים, תראו לו שיש הרבה שוכרים בסביבה ושיש אפשרות להעלות את שכר הדירה בהתאם למדד ללא חשש שהשוכרים יעזבו. אם יש תמ"א או תכנית פינוי בינוי לדירה, מומלץ לציין את זה. פעמים רבות הלקוח ירצה לקנות את הדירה חסית בזול עכשיו כדי למכור אותה לקבלנים במחיר גבוה יותר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן