חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כלים מבית גוגל שכל בעל עסק חייב להכיר

חברת גוגל הפכה להיות תוך קצת למעלה משני עשורים, מחברה שמציעה מנוע חיפוש פופולרי לענקית טכנולוגיה החובקת סל מוצרים מפואר. פרט למנוע החיפוש, שיש לו כמעט מונופול בתחומו, גוגל מציעה מגוון כלים (בתשלום ובחינם) לעסקים. הכלים האלו כוללים את שירותי הדואר האלקטרוני שלה, כלים לניתוח ובקרה של אתרי אינטרנט וכן כלים לקידום ממומן.

מה שמייחד את הכלים של גוגל הוא שהם ברמת איכות גבוהה ביותר, ולרבים מהם אין כמעט מתחרים בשוק. הרווחים האדירים של גוגל מפרסום מאפשרים לה להציע חלק ניכר מהכלים שלה בחינם, מה שהופך את בעלי העסקים שרוצים לפרסם ברשת לתלויים בה אף יותר במידה רבה.

אספנו עבורכם את הכלים המובילים של גוגל לעסקים, כאלה שכל בעל עסק צריך להכיר. הכלים האלה מאפשרים לבצע פרסום בגוגל, וגם לנתח את הביצועים של קמפיינים ממומנים וכן של אתרי אינטרנט באופן כללי.

גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי הוא שירות שניתן בחינם, ומאפשר לפתוח פרופיל עסקי בגוגל. זוהי צורה של פרסום בגוגל שנקראת "קידום לוקאלי". זאת מפני שהעסקים שיש להם פרופיל בשירות זה מופיעים במפות של גוגל ובתוצאות חיפוש מיוחדות המציגות עסקים מקומיים.

כל עסק יכול לפתוח פרופיל כזה. מעבר להרשמה נדרש אימות של פרטי העסק על ידי גוגל ומילוי של הפרופיל בפרטים על העסק כמו שעות פתיחה, מידע כללי, אתר הבית ותמונות. כאשר גולש מסוים יחפש שירות או מוצר רלבנטיים לאותו עסק, במקרים רבים תופיע בראש תוצאות החיפוש מסגרת מיוחדת שתכיל שלושה עסקים מקומיים שמעניקים את אותו שירות או מוצר.

בחלק מהמקרים הפרופיל של גוגל לעסק שלי יכול להופיע גם באופן בולט בצד תוצאות החיפוש הרגילות. בכל פרופיל כזה ניתנת גם האפשרות לגולשים לדרג את העסק ולהשאיר ביקורת או המלצה.

גוגל אדס

מערכת גוגל אדס מאפשרת לבצע פרסום בגוגל. בעזרת המערכת ניתן להעלות מודעות ממומנות שתופענה בצורה בולטת בדפי תוצאות החיפוש. מדובר במערכת פשוטה ואינטואיטיבית שיש לה יתרונות רבים. אחד מהיתרונות של הפרסום בגוגל הוא שניתן לקבל תמיכה ועזרה מאנשי גוגל על מנת לשפר את הקמפיינים שמועלים ולהשיג תוצאות אפקטיביות יותר.

כלי הניתוח והבקרה של גוגל

כלים נוספים של גוגל לעסקים מאפשרים ניתוח של אתרי אינטרנט. הכלים המובילים בתחום זה נקראים Search Console ו-Google Analytics. מדובר בכלים שמספקים ניתוח מעמיק של אתרי אינטרנט. גוגל אנליטיקס עוסק יותר בניתוח עומק של נושאים הקשורים לתנועת הגולשים באתר, ואילו הכלי סרץ' קונסול מספק מידע רב על האופן שבו האתר של העסק מופיע בחיפוש של גוגל. שילוב של שני הכלים האלה יכול לספק מידע בעל ערך רב, שאותו ניתן לתרגם לביצוע שינויים הכרחיים באתר הבית של החברה ולשפר אותו באופן מתמיד.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן