חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר האוצר ביקר בשוק מחנה יהודה

שר האוצר ישראל כ״ץ סייר הבוקר בשוק מחנה יהודה בירושלים יחד עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון ויורי"ת ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, במהלך הסיור עברו בין החנויות השונות, פגשו את בעלי החנויות ועמדו על הסיוע שניתן לסוחרי השוק ועל אופן אכיפת ההגבלות הבריאותיות במקום.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

שר האוצר הודיע כי במסגרת התוכנית יקצה משרד האוצר תקציב של כ-10 מיליון שקלים, להשתתפות במימון צרכי מוגנות לשווקים השונים ברחבי הארץ בהתאם לקריטריונים שיקבעו.

שר האוצר ישראל כ״ץ: אני רואה חשיבות רבה בפעילות השווקים בתקופה זו, לטובת סוחרי השוק וקהל הלקוחות ולכן החלטתי לגבש תוכנית מיוחדת, בשיתוף הרשויות המקומיות והנהלות השווקים, כדי לאפשר לכלל השווקים להערך כראוי לפעילות עד לסיום משבר הקורונה.
נבחן מקרוב את הצרכים וניתן את המענה המתאים לכל אחד מהשווקים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בשם כל תושבי העיר ירושלים וסוחריה אני מודה לשר האוצר כ"ץ על הסיוע הרב והרוח הגבית שהוא מעניק לעיר בתקופה מורכבת זו. המענק המיוחד יסייע וישפר את השוק משמעותית. יחד עם הממשלה נצא מחוזקים ממשבר הקורונה ונחזור למסלול חיים רגיל בהקדם".

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן:
״שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה". סוחרי שוק מחנה יהודה מברכים על פתיחתו המלאה של שוק מחנה יהודה ומודים לראש העיר ירושלים משה ליאון על התמיכה האדירה, בניית המתווה והסיוע הרחב לשוק וסוחריו מאז כניסתו לתפקיד ולשר האוצר, ישראל כ״ץ על המאבק לפתיחת השווקים, צעד מתבקש, ועל כך תודתנו לו.
קוראים לאזרחי ישראל להגיע לשווקים, לקנות וליהנות מסחורה טרייה וטעימה ומאווירה מדהימה ופסטורלית שרק השווקים יודעים להציע.״

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן