חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צמאה לך נוסח קורונה: רבבות התוועדו בדרייב-אין לרגל י"ט כסלו

מתחם דרייב אין ענקי, מסכי ענק, תדר רדיו מיוחד וערכה לשמירה על ההנחיות • כך חגגו חסידי חב"ד בבית שמש את אירוע י"ט כסלו בדרך מקורית

צילום: באדיבות המצלם

מאות כלי רכב הגיעו אמש לרחבת האמפי הענק בבית שמש להתוועדות חסידית ייחודית שנערכה בסגנון דרייב אין, כאשר הנוכחים חוגגים את חג החסידות ישובים ברכביהם.

מערכת סאונד מתקדמת שידרה את תכני האירוע על תדר רדיו ייעודי שאליו התחברו כל המשתתפים, ובצורה סימולטנית האזינו לתכנית המרוממת שכללה הקרנה מדבריו של הרבי מלובאוויטש וכן ניגוני חסידות.

השליח הראשי הרב אליעזר ויינר שליטא, הרה"ג הרב אבישיד שליט"א והרה"ח הרב גלוכובסקי שליט"א שלהבו את הקהל בענייני המועד, בחידושה של תורת החסידות והשלכותיה לימינו.

את ההתוועדות כיבדו בנוכחותם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יו"ר מפלגת הבית היהודי וסגנית ראה"ע עו"ד רינה הולנדר, חה"כ הרב משה אבוטבול, הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים בכללית ועוד רבנים ואישי ציבור רבים. ראש העיר עליזה בלוך הביעה את הערכתה הרבה לפועלם של שלוחי הרבי ובמיוחד לחבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירייה ר' ישראל מנדלסון.

מארגני האירוע עמדו בקשר רציף עם המחלקה החרדית בכללית מחוז ירושלים שכיוונה והדריכה על התנהלות האירוע בהתאם להנחיות הבריאות. בנוסף, קיבלו המשתתפים חוברת הסברה מותאמת ומפורטת על הצורך בהמשך ההקפדה על מסכות, ריחוק חברתי ושאר הכללים של משרד הבריאות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן