חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון, התחסן בצהרי היום במרכז הרפואי הדסה עין כרם

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הצטרף גם הוא לראשי ערים אחרות והתחסן גם הוא לנגיף הקורונה, היום (א') בבית החולים הדסה עין כרם כשלצידו מנהל בית החולים, הפרופ זאב רוטשטיין.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

במעמד החיסון פנה ראש העיר אל הציבור ואמר: "אני קורא לכל תושבי ירושלים להתחסן. אין מה לחשוש מהחיסון, אני סומך על בתי החולים והרופאים בירושלים ובישראל שאישרו את החיסון. בימים הקרובים נפתח בירושלים מרכז חיסונים ענק בארנה שבו יוכלו להתחסן כל תושבי העיר ע"פ סדר ובתיאום מראש. רק יחד נמגר את הנגיף".

טלי סביר, האחות מהדסה עין כרם שחיסנה את ראש העיר: ״המעמד היה מרגש בהחלט, אך לאחר עשרות אנשי צוות שחיסנתי הבוקר, ידעתי שיעבור בשלום – וכך אכן היה. ראש העיר המתין אצלנו זמן מה לאחר החיסון והרגיש מצויין.״

ראש העיר, אשר לווה בעת החיסון על ידי מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין ועל ידי מנהל מחוז ירושלים בשירותי בריאות כללית, מר מיכאל מישורי דרעי, הודה בחום לצוותים, לוחמי הקורונה בחזית בשנה האחרונה וסיפר כי החיסון עבר בהצלחה וללא כל תופעות ותקלות. ״אני סומך על מדינת ישראל ועל ה-FDA שהחיסון שאושר הוא בטוח, ובוודאי שסומך על המרכז הרפואי הדסה״.
״אני מבקש להודות לצוותים הרפואיים שנלחמים על חיי חולי הקורונה בעיר״, אמר. ״אני מעריך את העשייה ואת העבודה הקשה מסביב לשעון. של המלאכים בלבן.

העיר ירושלים נאלצה להתמודד עם מספרי החולים בין הגבוהים במדינה, ועודנה מתמודדת עם תחלואה גבוהה, ועל כולנו להמשיך ללחום ככל הניתן במגפה, בשיתוף פעולה של כל הכוחות בעיר״.

פרופ׳ רוטשטיין הדגיש כי יש להעביר לציבור מסר חד וברור: "יש להמשיך ולשמור היטב על מניעת הדבקה בשמירה על מרחק ועטיית מסכות ויתרה מכך, יש להגיע ולהתחסן ולעודד את כל מי שמסביבנו לכך, על מנת שנוכל להגיע לסופה של תקופה קשה. פרופ׳ רוטשטיין העניק לראש העיר מסכה חדשנית מסכה חדשנית – בעלת יכולת קטילה של הנגיף, אשר פותחה על ידי הדסה, המכון הביולוגי בנס ציונה וחברת טרא-נובל". ״בקושי מרגישים אותה על הפנים״, ציין ראש העיר. ״מסכה מצויינת בעלת ניחוח לימון ותחושת הגנה טובה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן