חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים משלימה את היערכותה לסגר

עיריית ירושלים משלימה את היערכותה לסגר השלישי, אשר על פי הנחיית הממשלה יכנס לתוקפו היום (א', 27.12) בשעה 17:00.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

בהתאם להחלטת הממשלה, תפעל מערכת החינוך בירושלים במתכונת מצומצמת, הכוללת את הפעוטונים, גני הילדים, כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב. החינוך המיוחד והמסגרות לנוער בסיכון יפעלו גן הם במתכונת רגילה. הצהרונים לגילאי גן-ב' יפעלו כרגיל.

אגף הרווחה העירוני יפעל לאורך כל ימי הסגר, לרבות כוננות 24/7, למתן מענה למגוון האוכלוסיות בעיר לרבות אוכלוסיות בסיכון, חולים ובני משפחותיהם ולסיוע בכלל הצרכים העולים מהשטח.

לציין כי טיפות חלב ימשיכו לפעול כרגיל וכי האחיות העובדות בהן חוסנו. כמו כן, התוכנית העירונית למניעת נפילות בבתי קשישים תמשיך לפעול כסדרה וניתן להמשיך לתאם התקנות דרך מוקד 106.

מינהל תפעול, הכולל בין היתר את אגפי שפ"ע, תברואה, חירום וביטחון ואכיפה, ימשיך את פעילותו כבשגרה על פי הנחיות התו הסגול. הפעילות תכלול ניקיון העיר, פינוי מפגעים וכן פיקוח ואיזון התנועה ומניעת התקהלות.

המוקד העירוני 106 יעבוד במתכונת מתוגברת לאורך כל הסגר לקליטת פניות תושבים במגוון נושאים וטיפול בהן. יצוין כי העירייה פועלת במטרה להבטיח מתן שירות רציף ומיטבי לתושבים על אף הסגר.

כמו כן עיריית ירושלים תפעל בצורה מואצת לקדם את עבודות התשתיות בעיר במהלך הסגר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים נערכת למתן שירותים לכלל תושבי העיר גם בתקופת הסגר ובדגש על מתן מענה לאוכלוסיות המתקשות בעיר ולמשפחות החולים. אני קורא לכלל תושבי העיר להקפיד על הנחיות הממשלה, במטרה להוריד את רמת התחלואה בעיר. על רקע בשורת החיסון, כולנו תקווה שזה יהיה הסגר האחרון שיעבור על תושבי ירושלים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן