חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קאדילק מסכמת את 2020 עם גידול של 32%

קאדילק, מותג היוקרה מבית GM מסכם את שנת 2020 בישראל עם 32% אחוזי צמיחה ושנה מוצלחת למותג, למרות אתגרים בשרשרות האספקה כתוצאה ממגפת הקורונה, אחוז צמיחה זה מציב את קאדילק כאחד ממותגי היוקרה היחידים שהציגו צמיחה השנה.

צילום: קאדילק

נתוני סוף השנה בשוק הרכב מראים כי מגמת העלייה של השנים האחרונות בשוק היוקרה נמשכת למרות ירידה קלה בנתוני השוק כולו, בשנת 2020 פלח שוק זה תפס כ- 9% משוק הרכב כולו למרות שמספר מותגי יוקרה אירופאיים הציגו ירידה במכירות ביחס לשנה שעברה.

נתוני המכירות של המותג האמריקאי היוקרתי בשנת 2020 מציגים עלייה במכירות בישראל ביחס לשנה שעברה. נכון לסוף דצמבר 2020 נמסרו 511 רכבי קאדילק בישראל.

את העלייה בייחס לשנה שעברה ניתן לייחס לקליטתו המוצלחת של רכב הפנאי הבינוני XT4 שהושק בסוף 2019, למתיחת הפנים והוספת גרסאות מנוע חדשות לדגם המוצלח XT5, שממשיך עם התנופה ומציג נתוני מכירות מצוינים בטבלת המסירות של הסגמנט התחרותי רכבי "קראוסובר יוקרתיים", לצד המתחרות מגרמניה, יפן ושבדיה.

לצד נתוני המכירות הטובים והשיפור בדגמי המותג ניתן לראות גם עלייה בערך הגרט של המותג, כאשר קאדילק XT4 מוביל את הסגמנט עם ירידת הערך הנמוכה ביותר על פי נתוני לוי יצחק אל מול המתחרות הישירות Q3, NX, XC40

אור קליין סמנכ"ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI אמר:

"מותג קאדילק מסיים שנה מצוינת, הצלחתה של משפחת דגמי XT מובילה לכך ש-2021 תהיה אפילו מוצלחת יותר. השקת ה-XT6 בוצעה עם מלאי זמין מצומצם והצליחה מעבר למצופה, כל היח' נמכרו בזמן קצר ביותר, בשנה הקרובה אנחנו מצפים למלאים גדולים יותר של כל הדגמים לצד השקות של ה-CT5 , CT5-V והאסקלייד. אנחנו מזהים את שביעות רצונם של הלקוחות ואת חשיפת המותג לקהל לקוחות חדש ומגוון שבא לידי ביטוי גם בשיפור בנתוני הגרט. אנו מצפים לגידול נוסף במכירות המותג בישראל גם בשנים הבאות עם הגדלת היצע הדגמים והגדלת הערך ללקוחות, כאשר המטרה היא לעבור את 1000 המסירות בישראל עד שנת 2022".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן